მთავარი / Услуги / ბრენდინგი და დიზაინი / ბრენდ წიგნის დამზადება
ტერმინი “ბრენდის წიგნი” ინგლისურიდან თარგმანში ნიშნავს “ბრენდის წიგნს”. უფრო ზუსტი და ლაკონური განმარტებით ძნელია ვიფიქროთ: ეს “წიგნი” შეიცავს ყველა წესს, რომელიც ეხება თავად ბრენდს, მის ფუნდამენტურ ფასეულობებს, ბიზნესის ეთიკას, იდეოლოგიას და ბიზნესის კეთებისთვის მნიშვნელოვან სხვა პუნქტებს. “ბრენდის წიგნის” განმარტება ასევე მოიცავს ყველა წესს ლოზუნგებთან, ჰიმნებთან, დევიზთან, კომპანიის ლოგოთი, კორპორატიული ფერებით და ა.შ. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ბრენდის წიგნის შემუშავება არის სრულმასშტაბიანი ანალიზი ბაზარზე კომპანიის საქმიანობის, მისი შიდა და გარე სტრუქტურის შესახებ.
წიფლის ბრენდის შემუშავება მოიცავს მუშაობას შემდეგ ორ დოკუმენტზე:
ორიგინალური იდეები
მხოლოდ ექსკლუზიური დიზაინი თქვენი სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების შესაბამისად. თქვენ ვერ ნახავთ მსგავსი რამ პარტნიორებსა თუ კონკურენტებს შორის
ჩვენ ვიცით, როგორ გავაცნობიეროთ ყველაზე რთული იდეები. რთული ამოცანა არ არის უარის თქმის მიზეზი, არამედ ჩვენი შემოქმედებითი აზროვნების გამოწვევა. ჩვენთან მუშაობისას თქვენ იღებთ ზუსტად იმ პროექტს, რომელზეც ოცნებობდით
ყოველთვის კავშირზე
ტელეფონით, ოფისში, ინტერნეტით. ჩვენ გვიყვარს ჩვენი საქმე და მზად ვართ გავაკეთოთ იგი ყოველდღე. თუ თქვენ გაქვთ იდეა ან გჭირდებათ დახმარება, ჩვენ მზად ვართ განვიხილოთ იგი. დარეკეთ, ჩვენ დაუკავშირდით
ვადების დაცვა
შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ
ბრენდის წიგნის შექმნა რთული და ამავე დროს საინტერესო და ამაღელვებელი პროცესია, რაც შეუძლებელია მომხმარებელთა და შემსრულებლის ერთობლივი შემოქმედების გარეშე. სწორედ ამიტომ, მუშაობის დაწყების წინ, კლიენტი ყოველთვის ავსებს მოკლე შინაარსს, სადაც ის მოიცავს შემდეგ საკითხებს:
ბრენდის წიგნის შესაქმნელად, სპეციალისტებმა ასევე უნდა მიიღონ ინფორმაცია კომპანიაში მოქმედი სტანდარტების შესახებ, საჭიროების შემთხვევაში, ყველა სარეკლამო პროდუქტზე ლოგო და კორპორატიული ფერები ერთ ნიშანზე მიიტანონ. გამოცდილი ექსპერტების აზრით, ხშირად კომპანიის ბრენდის წიგნის შემუშავება იწვევს კორპორაციული სტილის, ლოზუნგის, ლოგოს, არსებული სარეკლამო კამპანიების სრულად კორექტირებას, თუნდაც ძალიან კორპორატიული ეთიკის და კორპორატიული თვითმყოფადობის შესახებ.
სხვათა შორის, განსაკუთრებული აღნიშვნა უნდა გაკეთდეს კორპორატიული თვითმყოფადობის შესახებ.
საფირმო სტილი და ბრენდბუქი: განსხვავება
კორპორატიული პირადობა არის დოკუმენტი, რომელიც შემუშავებულია უშუალოდ მომხმარებლისთვის, მათი ყურადღების მიპყრობის და შენარჩუნების მიზნით. ეს უზრუნველყოფს პროდუქტის აღიარებას, მის უნიკალურობას და ინდივიდუალობას. კორპორატიული თვითმყოფადობა ყოველთვის უნიკალურია და, ამავე დროს, ის უნდა დარჩეს შეუვალი და შეიცვალოს მხოლოდ მაშინ, როდესაც მიიღეს გადაწყვეტილება რებრენდინგის შესახებ. ზოგჯერ ეს ხდება, რომ შემსრულებლის უყურადღებობის ან არაკეთილსინდისიერების გამო, სარეკლამო პროდუქტებზე კორპორატიული ფერები ცვლის თავის მახასიათებლებს, ლოგოს ფორმა დამახინჯებულია ან შემადგენელი ელემენტები გადაადგილებულია. ასეთი პრობლემების თავიდან ასაცილებლად, შემუშავებულია კორპორატიული პირადობის სახელმძღვანელო – ბრენდის წიგნი.
სინამდვილეში, ბრენდის წიგნსა და კორპორატიულ იდენტობას შორის განსხვავება სამიზნე აუდიტორიაში დევს: პირველი დოკუმენტი იწარმოება შიდა კორპორატიული გამოყენებისთვის, მეორე – პოტენციური მომხმარებლისთვის. ასევე აზრი აქვს შეუკვეთოთ ბრენდის წიგნი ტიპოგრაფიის სპეციალისტებისთვის, ვებსაიტების შემქმნელებისთვის, ინტერიერის დიზაინერებისათვის – ერთი სიტყვით, ყველა, ვინც გარკვეულწილად უკავშირდება კორპორატიულ სიმბოლოებთან მუშაობის ტექნიკურ მხარეს.
ProWeb ინტერნეტ პროექტების სტუდია მზადაა შემოგთავაზოთ ღირსეული გამოსავალი: მაღალი ხარისხის პროექტი რეალურ ფასად. ჩვენ ვაფასებთ ჩვენს მომხმარებლებს, ყურადღებით ვაკვირდებით მათ სურვილებს და ვაკეთებთ ზუსტად იმას, რაც საჭიროა.
ჩვენ დაგეხმარებით თქვენი ბიზნესის კიდევ უფრო წარმატებული! გელოდებით ინტერნეტპროექტების ProWeb სტუდიაში!
"ОАО" კუზლიმატმა მადლობას უხდის ინტერნეტპროექტის სტუდია "Proweb" - ს ჩვენი კომპანიის საიტის შექმნისთვის.
ჩვენთან ერთად მუშაობდნენ კომპეტენტური სპეციალისტები, რომლებიც სწრაფად გამოეხმაურნენ და გაითვალისწინეს საიტის განვითარების სურვილები. მათ შეარჩიეს საიტის დიზაინი, შეადგინეს მისი სტრუქტურა. ჩვენ მოვათავსეთ საჭირო ინფორმაცია, დავამთავრეთ ჩვენთვის საჭირო ფუნქციები (ონლაინ კონსულტანტი, ელ.ფოსტის უკუკავშირის ფორმა, პერსონალის ანიმაციური კონტაქტები).
სობოტკოვსკი ი.ვ.
ინჟინერი
УП "ბელგიპროლეს" მადლობას ვუხდი კომპანია "ProWeb- ს" ჩვენი საიტის შემუშავებისთვის მუშაობისთვის. ჩვენი თანამშრომლობის დროს, ProWeb- ის სპეციალისტთა გუნდი პასუხისმგებლობით მიუახლოვდა სამუშაოებს და დროულად შეასრულა ყველა ის სურვილი (მხედველობითი ფუნქციის მქონე ვერსია, საიტის ძებნა, მრავალენოვანი, ელექტრონული კომუნიკაციები).
განსაკუთრებული მადლობა მინდა გადავუხადო ადმინისტრაციული პანელის გამოყენებასთან დაკავშირებით სასწავლო კონსულტაციის ჩატარებისთვის.
რადიუკევიჩ ვ.ვ.
დირექტორი
სტუდია ტაქსიდერმი მადლობას უხდის კომპანია "ProWeb" - ს ხელმძღვანელს და თანამშრომლებს ნაყოფიერი თანამშრომლობისთვის. თავდაპირველად, 2006 წელს, ვებგვერდზე მივმართეთ. შემუშავდა საიტი, შემდეგ კი SEO- ს პოპულარიზაციაში. სწრაფად, ჩვენი საიტი გამოჩნდა ძიების შედეგების სათავეში.
2019 წლის ბოლოს, ჩვენ კვლავ მივმართეთ ProWeb- ს, საიტის განახლებისთვის. სტუდიის თანამშრომლებმა ახალი საიტისთვის შესაფერისი დიზაინის შემოთავაზება შესთავაზეს და მოკლე დროში შეთანხმების შემდეგ გააკეთეს ყველა საჭირო სამუშაო. კმაყოფილი ვართ შედეგით.
ფედეროვა გ. ს.
წინა
შემდეგ
ზარის შეკვეთა