შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

მარკეტინგული კვლევების
გატარება

მარკეტინგული კვლევა თქვენი ბიზნესისათვის

იმისათვის, რომ თანამედროვე ბაზარზე დარწმუნებული პოზიცია დაიკავოთ, პირველი ნაბიჯი არის კომპანიის მარკეტინგული პოლიტიკის გადაწყვეტა. ეს არის გრძელვადიანი ამოცანა, რომელიც მოითხოვს მუდმივ ყურადღებას, მაგრამ ეს ყველაფერი იწყება მარკეტინგის ანალიზით – ბაზრის კვლევით, მიწოდებისა და მოთხოვნის პროგნოზირებით და სამიზნე აუდიტორიის დადგენით. ეს ყველაფერი საშუალებას მოგცემთ კომპეტენტურად და წარმატებით შეუწყოთ ხელი თქვენს საქონელს ან მომსახურებას, მიაღწიოთ ბიზნესის მაქსიმალურ ეფექტურობას.

მარკეტინგის ინფორმაცია არის რთული ინფორმაცია ბაზარზე, მომხმარებლებზე და კონკურენტებზე. მთავარი, რაც უნდა იცოდეთ ბაზარზე, თქვენი ბიზნესის პოპულარიზაციის წინ არის:

  • ბაზრის ზომა (საქონლის ან მომსახურების გაყიდვების მოცულობის ინდიკატორები, რომლებიც კონკრეტულ მომენტში არსებობს კონკრეტულ ტერიტორიაზე);
  • ბაზრის წილი (კონკრეტული პროდუქტის რაოდენობა და პოპულარობა ბაზარზე: რაც უფრო დიდია კომპანიის წილი, მით უფრო დიდია წარმატების შანსი);
  • ბაზრის სტრუქტურა (მოიცავს ინფორმაციას კონკურენტების, პარტნიორების და ბაზრის მონაწილეთა შორის ურთიერთობების შესახებ);
  • ინფორმაცია მომხმარებელთა შესახებ, სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა.

კითხვები რომელზეც პასუხს გასცემს მაკრეტინგული კვლევები

საიტის შექმნა

ინტერნეტ – საიტის შექმნამდე აუცილებელია მსგავსი კვლევების ჩატარება, დაყრდნობით ინტერნეტის ინდიკატორებს.

ინფორმაცია, რომელსაც მარკეტინგული კვლევის დროს ვიღებთ, საშუალებას გვაძლევს ვუპასუხოთ უმნიშვნელოვანეს კითხვებს:

ვისთვის იქნება საიტი?

1

რა მოთხოვნაა შემოთავაზებულ საქონელზე და მომსახურებაზე ინტერნეტით?

2

რა არის მომავალი საიტის ძირითადი ამოცანები?

3

რა არის მომავალი საიტის მახასიათებლებისა და ფუნქციების ოპტიმალური ნაკრები?

4

რა მარკეტინგული პოლიტიკა უნდა შეირჩეს საიტის შემდგომი განვითარებისთვის?

5

რა არის საუკეთესო გზა თქვენი ვებსაიტის ინტერნეტში რეკლამირების მიზნით?

6

გარდა ამისა, ინტერნეტ მაჩვენებლების მარკეტინგული ანალიზი საშუალებას იძლევა:

  • საიტის წარმატებული ოპტიმიზაციის განხორციელება (გამოითვლება მომხმარებლის მოთხოვნების ყველაზე პოპულარული ფორმულირებები);
  • გამოიყენეთ არსებული საიტები, როგორც სარეკლამო ან საინფორმაციო პლატფორმა;
  • კონკურენტების საიტების ანალიზი, ხარვეზების დადგენა, უპირატესობების გათვალისწინება;
  • გამოიყენეთ ინფორმაცია სხვა რესურსებზე განთავსებული თემის შესახებ, რათა შემდგომში მიიზიდოთ სამიზნე აუდიტორია;
  • მოძებნეთ ინტერნეტში მოქმედი პოტენციური პარტნიორები.

ამრიგად, თქვენი ვებსაიტის შექმნისას, ჩვენ ვიყრდნობთ კონკრეტულ, დადასტურებულ მარკეტინგის მონაცემებს. და ეს უკვე მომავალი წარმატების ნახევარია!

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში

რატომ ვართ ჩვენ უკეთესები?

მარკეტინგული კვლევების გატარება

გამოცდილი სპეციალისტები

ჩვენ ვქმნით ვებ – გვერდებს 2009 წლიდან. ჩვენი გუნდი მოიცავს უმაღლესი დონის ექსპერტებს, რომლებმაც იციან და უყვართ თავიანთი სამუშაო

მარკეტინგული კვლევების გატარება

ოფიციალური შეთანხმება

სამუშაოს პირობები, მოცულობა და სპეციფიკა. ჩვენი ყველა ვალდებულება ნათლად არის ასახული და ჩაწერილი.

მარკეტინგული კვლევების გატარება

ყოველთვის კავშირზე

გსურთ დაიწყოთ ახალი პროექტი? გაქვთ კითხვა? ან მიიღეთ ახალი ბიზნეს იდეა? დაგვირეკეთ. ვმუშაობთ სამუშაო დღეებში, არდადეგებსა და შაბათ-კვირას

მარკეტინგული კვლევების გატარება

ვადების დაცვა

შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ

საიტის შექმნა

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top