შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

ლოგოტიპის დიზაინი

ლოგოტიპი - ფირმის სიმბოლო

ლოგო (ძველი ბერძნულიდან λόγος – სიტყვი + ტიპეს – ანაბეჭდი) გრაფიკული სურათია, ნიშანი, რომელიც კომპანიის სიმბოლოა. ყველაზე ხშირად ეს არის მცირე ვიზუალური ობიექტი, სტრუქტურა მარტივი და ადვილად ინახება მეხსიერებაში. იმისდა მიუხედავად, რომ ორგანიზაციის მთავარი სიმბოლოსთვის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მოთხოვნა სიმარტივეა, კორპორატიული ლოგოს შექმნა ნამდვილად რთულია გამოცდილი სპეციალისტისთვისაც კი. კარგად გააზრებული ლოგო ყურადღებას იპყრობს, მაგრამ ამავე დროს არ გამოიყურება ნათელი და მიმზიდველი, ის კარგად ახსოვთ, შედგება მარტივი ელემენტებისგან, მაგრამ ამავე დროს არ ჰგავს არცერთ სხვა ლოგოს და ასოცირდება მხოლოდ ამ კონკრეტულ კომპანიასთან.

როგორც ყველა ზემოდან ხედავთ, ლოგოს შექმნა რთული, მაგრამ ამავე დროს, საინტერესო პროცესია. ამ შემთხვევაში ყველაზე მნიშვნელოვანი კრიტერიუმი, რა თქმა უნდა, არის კრეატიულობა, მაგრამ აუცილებელია დაიცვას გარკვეული წესები და გაითვალისწინოს კლასიფიკაცია.

სახის ლოგოები

საიტის შექმნა

პირველ რიგში, ლოგოები კლასიფიცირდება გავლენის ასოციაციური მეთოდის მიხედვით. აქ არის ისეთი ჯგუფები, როგორიცაა ეროვნული სიმბოლოები, გეოგრაფია, ფლორა და ფაუნა, კომპანიის მასშტაბები და ა.შ. ლოგოს შექმნა და განვითარება დიდწილად განსაზღვრავს იმ ქვეყანას, რომელშიც კომპანია მუშაობს, რა ეროვნული და კულტურული ტრადიციები ახასიათებს ამ რეგიონს.

გარე დიზაინის თვალსაზრისით, ლოგოები იყოფა:

ტექსტი

ლოგო დიზაინის შექმნა წმინდა ტექსტის გამოყენებით მოითხოვს სპეციალურ ცოდნას. პირველ რიგში, დიზაინერს უნდა შეეძლოს აირჩიოს სწორი ტიპები, კარგად იყოს გათვითცნობიერებული ფერის შესატყვისი და შეძლებს აზროვნების ასოციაციურ დონეზე მუშაობას. ცნობილია, რომ უბრალო ტექსტი ნაკლებად დასამახსოვრებელია, ვიდრე ვიზუალი, ამიტომ ყველა ძალისხმევა უნდა გაკეთდეს, რომ უბრალო ტექსტი მიმზიდველი ბრენდი იყოს.

ხატია

ექსკლუზიურად ხატოვანი ელემენტების გამოყენებით ლოგოებისა და კორპორატიული იდენტურობის შექმნას ასევე აქვს საკუთარი თავისებურებები. ფაქტია, რომ გრაფიკული ელემენტები, თუმც მათ ახსოვთ ბევრად უფრო ადვილია, ვიდრე "შიშველი ტექსტი", ყოველთვის არ არიან მკაცრად დაკავშირებული კონკრეტულ ორგანიზაციასთან. სერიოზული სამუშაოები უნდა გაკეთდეს მანამ, სანამ ნიშანი გახდება იდენტიფიკატორი კონკრეტული კომპანიისთვის (მაგალითად, Apple- ისთვის დაკბენილი ვაშლი).

ტექსტი გაფორმებულია

კომპანიის ლოგოს შექმნა, რომელიც აერთიანებს გრაფიკასა და ტექსტს, საუკეთესო ვარიანტია. იგი აერთიანებს ასოციაციურობას, გამოსახულებებს და კომპანიის სახელის მკაფიო ფიქსაციას. ზოგი კომპანია ურჩევნია ლოგოზე ან მის გვერდით დაწეროს სარეკლამო ლოზუნგი (მაგალითად, მაკდონალდსი - მე ეს მიყვარს). ამასთან, აქ ძალიან ფრთხილად უნდა მოქმედებდეს: ლოზუნგი უნდა იყოს მარტივი და ლაკონური, წინააღმდეგ შემთხვევაში ის მთელ სივრცეში გახეხავს და მის უკან ლოგონს მალავს.

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში

რატომ ვართ საუკეთესოები?

ლოგოს დიზაინი

ორიგინალური იდეები

მხოლოდ ექსკლუზიური დიზაინი თქვენი სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების შესაბამისად. თქვენ ვერ ნახავთ მსგავსი რამ პარტნიორებსა თუ კონკურენტებს შორის

ლოგოს დიზაინი
გამოცდილი დიზაინერები

ჩვენ ვიცით, როგორ გავაცნობიეროთ ყველაზე რთული იდეები. რთული ამოცანა არ არის უარის თქმის მიზეზი, არამედ ჩვენი შემოქმედებითი აზროვნების გამოწვევა. ჩვენთან მუშაობისას თქვენ იღებთ ზუსტად იმ პროექტს, რომელზეც ოცნებობდით

ლოგოს დიზაინი

ყოველთვის კავშირზე

ტელეფონით, ოფისში, ინტერნეტით. ჩვენ გვიყვარს ჩვენი საქმე და მზად ვართ გავაკეთოთ იგი ყოველდღე. თუ თქვენ გაქვთ იდეა ან გჭირდებათ დახმარება, ჩვენ მზად ვართ განვიხილოთ იგი. დარეკეთ, ჩვენ დაუკავშირდით

ლოგოს დიზაინი

ვადების დაცვა

შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ

საიტის შექმნა

კარგი ლოგოს შექმნის წესები

საიტის შექმნა

პირველი და ყველაზე მნიშვნელოვანი წესი, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, სიმარტივეა. ყურადღება მიაქციეთ გლობალური ბრენდების ლოგოებს და შეამჩნევთ, რომ, თუ მჭიდრო ანალიზით, ისინი ელემენტარულად გამოიყურებიან. არსებობს ე.წ. “KISS” წესიც კი – “შეინახე ეს უბრალო სისულელე”. დიზაინერების თქმით, მონოქრომული ელემენტები საუკეთესოდ აღიქმება, ორი ან სამი ფერის აერთიანებს. თუ საიტისა და კომპანიისთვის ლოგოს შექმნა უფრო ფართო ფერის გამტარის გამოყენებას გულისხმობს, მაშინ ფრთხილად უნდა აირჩიოთ არჩეული ფერები, რადგან შეუთავსებელმა კომბინაციებმა შეიძლება გამოიწვიოს უარყოფითი რეაქცია.

მნიშვნელოვანია, რომ თქვენი ბრენდი კარგად გამოიყურებოდეს ნებისმიერ ზედაპირზე, იქნება ეს მაისური, ქუდი, კალამი, თასი, ნოუთბუქი, ან ნებისმიერი სხვა სარეკლამო პროდუქტი. ასევე არ არის რეკომენდებული მცირე დეტალებით გაძარცვა, რაც შეიძლება დაიკარგოს მასშტაბის დროს.

 

იყავით ტენდენციაში

 

სრულყოფილი ლოგო არის სიმბოლო, რომელიც რჩება დროული. მონოქრომული გრაფიკული ელემენტები, თეთრი ელემენტები შავ ფონზე – ეს ყველაფერი კლასიკაა, და მაინც კლასიკაც კი არ იქნება სათანადო. თანამედროვე დიზაინში, ლოგოს შექმნა გარკვეულ ტენდენციებს მიჰყვება:

  • დამატებითი ეფექტები. მაგალითად, დღესდღეობით პოპულარული გახდა 3D ლოგოების შექმნა – ორიგინალური გადაწყვეტა, რომელიც, ამასთან, გარკვეულ ხარჯებს მოითხოვს მომხმარებლის მხრიდან;
  • ასოების შევსება. ეს გამოსავალი შესაფერისია ტექსტური და ტექსტური სიმბოლური ლოგოებისთვის და ხასიათდება ასოების ტექსტურებით, ნიმუშებით და თუნდაც შეთქმულების ნახატებით შევსებით;
  • ფორმაში ჩასმა (ჩვეულებრივ, სიმეტრიული ფორმის შიგნით);
  • საჰაერო ხომალდი (გამოიყენება თხელი ხაზები, რომლის წყალობითაც ლოგო აღიქმება, თითქოს თვითმფრინავის გარეშე, თითქოს ჰაერში მცურავი).

ზოგი კომპანია ეძებს განვითარების ახალ, უჩვეულო გზებს: მაგალითად, ისინი ბრძანებენ ვიდეო ლოგოს შექმნას. მაგრამ ეს ნაბიჯი შესაფერისია მხოლოდ მაშინ, როდესაც ბრენდი უკვე ცნობადია და მისი შემდგომი განვითარებაა საჭირო.

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top