შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

SMM

SMM-პოპულარიზაცია – ეს არის ერთერთი ყველაზე ეფექტური მეთოდი მიიქციო ყურადღება პოტენციური კლიენტის თქვენი ბრენდისა თუ მომსახურებისაკენ

მიმართულება SMM

მოდით გავხადოთ თქვენი ბიზნესი პოპულარული და ცნობადი ინტერნეტით

SMO

ვებსაიტის ოპტიმიზაცია სოციალური ქსელებისთვის
SMM

Instagram პოპულარიზაცია

პროფილის შენარჩუნება და რეკლამირება მიზნობრივი აუდიტორიისთვის
პროფილის შენარჩუნება და რეკლამირება მიზნობრივი აუდიტორიისთვის
SMM

Facebook პოპულარიზაცია

ჯგუფების და ოფიციალური გვერდების პოპულარიზაცია
SMM

Vkontakte პოპულარიზაცია

ჯგუფების და ოფიციალური გვერდების პოპულარიზაცია
SMM

Odnoklassniki პოპულარიზაცია

პროფილის ან ჯგუფის პოპულარიზაცია ასაკობრივი აუდიტორიისთვის

როდის უნდა გამოიყენოთ SMM?

SMM პოპულარიზაცია– ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური მეთოდი პოტენციური მომხმარებლების ყურადღების მიპყრობის შესახებ თქვენს ბრენდის ან მომსახურების მიმართ. ეს კარგად არის შესაფერისი იმ ფირმებსა და კომპანიებს, რომლებსაც ჯერ არ აქვთ საკუთარი ვებ-რესურსი, ხოლო მათთვის, ვინც უკვე შეიმუშავა ვებგვერდი, ეს SMM იქნება კარგი გზა დამატებითი ტრაფიკის მისაღებად.

ზოგადად მიღებულია, რომ მომხმარებლების მიერ სოციალური ქსელების საშუალებით განაწილებული შეტყობინებები იწვევს უფრო მეტ ნდობას პოტენციურ მომხმარებლებს შორის. სწორედ ამიტომ, SMM-ის პოპულარიზაცია სოციალურ ქსელებში ფოკუსირებულია შინაარსის შექმნაზე, რომელიც საინტერესო და გამოსადეგი იქნებოდა რეალური მომხმარებლებისთვის.

5 მნიშვნელოვანი ნაბიჯი SMM - სთვის

საიტის შექმნა

განსაზღვრეთ თქვენი მიზნობრივი აუდიტორია

1

საიტის არჩევა სამუშაოდ

2

ინტერესების შესწავლა და მომხმარებლის ქცევის პროგნოზირება

3

არსებული SMM ინსტრუმენტების შერჩევა, რომლებიც ოპტიმალურია ამოცანების გადასაჭრელად

4

სტრატეგიის შეთავაზება, რომელიც თქვენი კომპანიის მარკეტინგის სტრატეგიასთან არის დაკავშირებული

5

რატომ ვართ საუკეთესოები

ჩვენთვის სულ ერთი არ არის - და ეს მნიშვნელოვანია! ჩვენ დაინტერესებული ვართ გრძელვადიანი თანამშრომლობით.
2005 წ დან. პასუხისმგებლობით და ეფექტურად როგორც დიდ მომხარებელთან, ასევე პატარა ბიზნეს ოპერატორთან ვმუშაობთ. 15 წლის მანძილე რეალიზებული იქნა 300 მდე პროექტი, ჩვენი მომხმარებლების უმეტესობა რეკომენდაციას ჩვენზე აკეთებენ და ისევლე ჩვენ მოგვმართავენ.
Результативны
Результативны

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში
საიტის შექმნა

სტრატეგია SMM-მარკეტინგის

საიტის შექმნა

თანამედროვე ექსპერტები იყენებენ SMM-ის მრავალფეროვან ხელსაწყოს პოპულარიზაციისთვის. სარეკლამო მეთოდის არჩევანი პირველ რიგში დამოკიდებულია იმ სფეროს სპეციფიკაზე, რომელსაც თქვენი კომპანია ეკუთვნის, იმ საქონელზე ან მომსახურებაზე, რომელსაც ის ყიდის. ასე რომ, მაგალითად, დაწინაურებისთვის ერთი ვარიანტი შესაფერისია მცირე ტურისტული სააგენტოსთვის, მაგრამ დიდი იურიდიული ფირმისთვის, სპეციალისტი აირჩევს რაიმე განსხვავებულს.

ამასთან, არსებობს უამრავი უნივერსალური ინსტრუმენტი, რომელიც შესაფერისია ნებისმიერი შემთხვევისთვის:

  • თემებისა და ბრენდის გვერდების შექმნა, ანუ წარმოადგენს სოციალურ ქსელში კომპანიის წარმომადგენლობას;
  • პერსონალური ბრენდინგი;
  • ბლოგი;
  • რეპუტაციის მენეჯმენტი.

SMM-ის განვითარების გამოცდილება აჩვენებს, რომ მიზნების წარმატებული მიღწევისთვის არანაკლებ მნიშვნელოვანია საზოგადოების მართვა და შინაარსის მართვა. პროექტის წამყვანი სპეციალისტმა არა მხოლოდ უნდა შეარჩიოს შინაარსი და მოერგოს მას საჭირო ფორმატზე, არამედ ორგანიზება გაუწიოს ფორუმზე მსჯელობას, კომპეტენტურად და უნებლიედ წარმართოს დისკუსია სწორი მიმართულებით, მაქსიმალურად გაზარდოს მომხმარებლის საქმიანობა და ამავე დროს თავიდან აიცილოს კონფლიქტური სიტუაციები.

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top