შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

კონტექსტური რეკლამა

რა არის კონტექსტური რეკლამა?

კონტექსტური რეკლამა ინტერნეტ მარკეტინგის ერთ-ერთი მეთოდია. მან მიიღო სახელწოდება “კონტექსტური”, რადგან ის არ მიენიჭება მომხმარებელს დაუსაბუთებლობის გარეშე, მაგრამ იმ თემის კონტექსტში, რომელშიც ის ამ ეტაპზე პირდაპირ არის დაინტერესებული.

როგორ იცით, რა სურს მომხმარებელს? პასუხი მარტივია: საძიებო მოთხოვნა. ისინი გვაწვდიან ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ რა შესთავაზონ მას. ეს ნათლად ჩანს მარტივი მაგალითიდან: თუ მომხმარებელი შედის შეკითხვას, როგორიცაა “ველოსიპედი შეიძინე” Google- ში ან Yandex- ში, მაშინ ძიების შედეგებთან ერთად, მასზე წარმოდგენილი იქნება ამ თემაზე რეკლამები. ინტერნეტში ასეთი რეკლამა საშუალებას გაძლევთ შეაგროვოთ სამიზნე აუდიტორია თქვენს საიტზე. დაბრუნება, რაც მას შეუძლია, ვერ შეძლებს რეკლამირების რაიმე მეთოდის გაკეთებას ოფლაინ რეჟიმში.

კონტექსტური რეკლამის დაყენება

საიტის შექმნა

შეგიძლიათ შექმნათ კონტექსტური რეკლამა:

  1. Google AdWords (Google კონტექსტური რეკლამა).
  2. Yandex.Direct (Yandex კონტექსტური რეკლამა).

თუ თქვენთვის ეს მაინც საიდუმლოა, რატომ გჭირდებათ შინაარსობრივი რეკლამა, მაშინ შევეცდებით მისი სპეციფიკური უპირატესობების აღწერა. ეს:

  1. შემოაქვს მხოლოდ მიზნობრივი მომხმარებლები საიტზე (თუ მოთხოვნების სემანტიკური ბირთვი სწორად არის აგებული)
  2. ხელმისაწვდომია ყველასთვის და დაგეგმილია ბიუჯეტი (თქვენ იხდით არა შთაბეჭდილების რაოდენობას, არამედ ბმულების პირდაპირ დაჭერით)
  3. პარამეტრების ჩვენების შესაძლებლობა. ზოგჯერ ისეც ხდება, რომ, მაგალითად, თქვენ უნდა აჩვენოთ ონლაინ რეკლამები დღის გარკვეულ დროს.

შეიძლება შეგექმნათ შთაბეჭდილება, რომ ინტერნეტ – საიტის ასეთი რეკლამირება, როგორც კონტექსტუალური რეკლამა, არ საჭიროებს რაიმე სპეციალურ ცოდნას და უნარს. მერწმუნეთ, ეს არის ბოდვა. კონტექსტური რეკლამირების სწორად დასაყენებლად, საჭიროა უამრავი ინფორმაციის დამუშავება, სარეკლამო კამპანიის მიზნების და მიზნების განსაზღვრისგან და მისი ამოქმედებით დასრულებული.

ამრიგად, საიტის პოპულარიზაცია კონტექსტური რეკლამით არის მძლავრი და, ამავე დროს, მოქნილი ბერკეტი თქვენი პროდუქტებისა თუ მომსახურებების მოთხოვნის მართვისთვის, რის გამოც კიდევ ერთხელ ვიმეორებთ: გენდობიან, ჩვენ თქვენი სარეკლამო კამპანია ყველაზე მომგებიანი და ეფექტური გავხდებით.

ჩვენი მიდგომა თქვენი სარეკლამო საქმიანობის ფორმირებასა და განხორციელებასთან დაკავშირებით:

  1. მიზნებისა და ამოცანების განსაზღვრა, მათი მისაღწევად და მათი გადაჭრის გზების ძიება.
  2. SWOT ანალიზის ჩატარება (სარეკლამო კამპანიის სიძლიერე და სისუსტეების ანალიზი). მისი მონაცემებიდან გამომდინარე, ხორციელდება კამპანიის პროგრამა და იწყება მისი ტესტის განხორციელება.
  3. ტესტირების შედეგების ანალიზი, კორექტირების შედგენა, მზა სარეკლამო კამპანიის წამოწყება და მისი შენარჩუნება.
  4. შედეგების შეფასება, შეჯამება, ინვესტიციის დაბრუნების რაციონის გაანგარიშება შემდგომი მოხსენებისთვის მომხმარებელზე.

ProWeb ვებ სტუდიაში “კონტექსტური რეკლამირების” სერვისის შეკვეთისას თქვენ მიიღებთ მკაცრად ინდივიდუალურ მიდგომას, ჩვენი პოლიტიკა არ იღებს რაიმე სტერეოტიპულ მიდგომას პრობლემების გადაჭრის შესახებ. ყოველკვირეულად, პირადი მენეჯერი მოგაწვდით ანგარიშებს და გაახლებთ ყველა საკითხზე განახლებას.

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში

რატომ ვართ ჩვენ უკეთესები?

კონტექსტური რეკლამა

გამოცდილი სპეციალისტები

ჩვენ ვქმნით ვებ – გვერდებს 2009 წლიდან. ჩვენი გუნდი მოიცავს უმაღლესი დონის ექსპერტებს, რომლებმაც იციან და უყვართ თავიანთი სამუშაო

კონტექსტური რეკლამა

ოფიციალური შეთანხმება

სამუშაოს პირობები, მოცულობა და სპეციფიკა. ჩვენი ყველა ვალდებულება ნათლად არის ასახული და ჩაწერილი.

კონტექსტური რეკლამა

ყოველთვის კავშირზე

გსურთ დაიწყოთ ახალი პროექტი? გაქვთ კითხვა? ან მიიღეთ ახალი ბიზნეს იდეა? დაგვირეკეთ. ვმუშაობთ სამუშაო დღეებში, არდადეგებსა და შაბათ-კვირას

კონტექსტური რეკლამა

ვადების დაცვა

შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ

საიტის შექმნა

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top