შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

ინტერნეტ-მაღაზიის
რეკლამა

რისთვის უნდა შეუკვეთო საიტის რეკლამირება?

ნებისმიერი მენეჯერი, რომელიც ნამდვილად ზრუნავს თავისი კომპანიის განვითარებაზე ადრე თუ გვიან, იწყებს ფიქრს იმაზე, თუ როგორ უნდა გახადოს თავისი ბიზნესი კიდევ უფრო ეფექტური. და ინტერნეტში რეკლამის განთავსება ალბათ ერთ – ერთი საუკეთესო გზაა ამ ტიპის ბიზნესში წარმატების მისაღწევად.

ეს მეთოდი არა მხოლოდ საშუალებას მოგცემთ, მიაწოდოთ ინფორმაცია პოტენციურ კლიენტს და მნიშვნელოვან გავლენას მოახდინოთ მის ქმედებებზე – ეს ასევე საშუალებას გაძლევთ სწრაფად შეაფასოთ სიტუაცია და, საჭიროების შემთხვევაში, დაუყოვნებლივ გააკეთოთ აუცილებელი კორექტირება კამპანიაში.

ინტერნეტ მაღაზიის რეკლამირების მეთოდები

საიტის შექმნა

ჩაწერეთ თემატური შეკითხვის საძიებო სისტემაში, გახსენით ნებისმიერი გვერდი და ნახავთ, თუ როგორ გთავაზობთ ონლაინ მაღაზიის რეკლამირების სხვადასხვა გზას სპეციალისტების მიერ. თუმცა, ყველაფერი ისე მარტივია, როგორც ერთი შეხედვით ჩანს. პირველი, ყველა კომერციული შეთავაზება სწორი არ არის თქვენი საიტისთვის და ყველა მათგანი არ მოუტანს ერთსა და იმავე სარგებელს. გარდა ამისა, უბრალოდ ონლაინ მაღაზიისთვის რეკლამის განთავსება არ არის საკმარისი – თქვენ უნდა მართოთ ეს, და ეს საუკეთესო ხდება გამოცდილი პროფესიონალის მიერ. მაგალითად, ProWeb- ს შეუძლია თქვენი კამპანიების მორგება, თქვენი ბიუჯეტის 50% -იან დაზოგვაში.

სარეკლამო რამოდენიმე სახეობა არსებობს:

საძიებო სისტემის რეკლამა

ეს მეთოდი ეფექტურია იმ შემთხვევებში, როდესაც სამიზნე აუდიტორიას უკვე ეცნობა თქვენს მიერ შემოთავაზებული საქონლისა და მომსახურების შესახებ და ეძებს მათ გლობალურ ქსელში. საძიებო სისტემის პოპულარიზაციას აქვს რამდენიმე ტიპი:

  • SEO ოპტიმიზაცია, ანუ გარკვეული საკვანძო მოთხოვნების პოპულარიზაცია;
  • კონტექსტური რეკლამა ონლაინ მაღაზიისთვის, ანუ მცირე ტექსტური რეკლამა, რომელიც ჩნდება ძიების შედეგებში;
  • მედია-კონტექსტუალური ბანერი, ანუ მცირე მიმზიდველი და ნათელი გრაფიკული ელემენტი.

თითოეულ ამ მეთოდს აქვს საკუთარი უპირატესობები. მაგალითად, ბანერებში გარანტირებულია პოტენციური კლიენტის ყურადღების მიქცევა და მისთვის საჭირო ინფორმაციის მინიმალური ოდენობა; SEO- ის ოპტიმიზაცია საშუალებას იძლევა არა მხოლოდ ძიების შედეგების TOP– ზე აწევა, არამედ მყიდველს აცნობოს უამრავი სასარგებლო ინფორმაცია რელიზებისა და სტატიების საშუალებით; ინტერნეტ მაღაზიის კონტექსტური რეკლამირებისთვის, ფასი შედარებით დაბალია და მისი რეგულირება შესაძლებელია სხვადასხვა პარამეტრების საშუალებით.
1

სასაქონლო პლატფორმების პოპულარიზაცია

ვგულისხმობ ისეთ საიტებს, როგორიცაა Yandex.Market, moymarket.ru, price.ru, torg.mail.ru და ა.შ. ოპერაციის პრინციპი ძალიან მარტივია: თქვენ განათავსებთ პროდუქტებს საერთო ინტერაქტიულ ვიტრაჟზე, ხოლო მყიდველი ირჩევს მისთვის საჭირო პროდუქტებს წარმოდგენილი პროდუქციის ნაკრებიდან. დღეს ეს მეორე პოპულარობის გზაა პოპულარიზაციისთვის.
2

სოციალური მედიის რეკლამა

SMO და SMM – ეს არ არის მხოლოდ შესანიშნავი მომხმარებელი ახალი მომხმარებლის მოსაზიდად, არამედ თქვენი რესურსის პოპულარიზაციისა და ხელსაყრელი იმიჯის შექმნა. სოციალური მედია ასევე სასარგებლოა საზოგადოებასთან ურთიერთობის თვალსაზრისით. დღეს, გამონაკლისის გარეშე, ყველა მსხვილ ფირმას აქვს წარმომადგენლობა სოციალურ ქსელებში. ზოგიერთ შემთხვევაში, შვილობილი პროგრამები, ელექტრონული ფოსტის გაზეთები, ოფლაინ რეკლამირება, კუპონები და რეკლამირების სხვა ტიპები გამოიყენება, მაგრამ ისინი შორს არიან ისეთი ეფექტური, როგორც ზემოხსენებული სარეკლამო სამი მეთოდი.
3

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში

რატომ ვართ ჩვენ უკეთესები?

რეკლამა ინტერნეტ-მაღაზიის

გამოცდილი სპეციალისტები

ჩვენ ვქმნით ვებ – გვერდებს 2009 წლიდან. ჩვენი გუნდი მოიცავს უმაღლესი დონის ექსპერტებს, რომლებმაც იციან და უყვართ თავიანთი სამუშაო

რეკლამა ინტერნეტ-მაღაზიის

ოფიციალური შეთანხმება

სამუშაოს პირობები, მოცულობა და სპეციფიკა. ჩვენი ყველა ვალდებულება ნათლად არის ასახული და ჩაწერილი.

რეკლამა ინტერნეტ-მაღაზიის

ყოველთვის კავშირზე

გსურთ დაიწყოთ ახალი პროექტი? გაქვთ კითხვა? ან მიიღეთ ახალი ბიზნეს იდეა? დაგვირეკეთ. ვმუშაობთ სამუშაო დღეებში, არდადეგებსა და შაბათ-კვირას

რეკლამა ინტერნეტ-მაღაზიის

ვადების დაცვა

შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ

საიტის შექმნა

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top