Smo ოპტიმიზაცია, ან ”სოციალური მედიის ოპტიმიზაცია” – არის ვებ – გვერდის პოპულარიზაციის ერთ – ერთი ყველაზე თანამედროვე გზა. მისი არსი იმაში მდგომარეობს იმაში, რომ ვებ რესურსი მაქსიმალურად ადაპტირებს იმუშაოს დიდ სოციალურ ქსელებთან პარალელურად: Facebook, VKontakte, My World და ა.შ. ტექნიკური თვალსაზრისით რამდენიმე საკმაოდ მარტივი ოპერაციის საშუალებით, თქვენი რესურსის ყველა შინაარსი, დიზაინი და ინტერფეისი გარდაიქმნება, ხოლო სოციალური ქსელებიდან ტრეფიკი გადადის თქვენს საიტზე.
პირველ რიგში, smo ხელშეწყობა არის პოტენციური კლიენტისთვის რესურსის უფრო მეგობრული განვითარების გზა. ცნობილია, რომ პოზიტიური სურათი სინამდვილეში წარმატებული ბიზნესის საფუძველია თანამედროვე ბაზარზე.
თუ რამდენიმე წლის წინ სოციალურ ქსელებში უბრალო გართობას განიხილავდნენ, დღეს ისინი გადაიქცნენ რაღაც ბევრად უფრო მნიშვნელოვან – რეალურ მარკეტინგულ ინსტრუმენტად და PR- ის საშუალებად. შემთხვევითი არ არის, რომ დიდ კომპანიებში დამსაქმებლები ხშირად პოულობენ რეზიუმესთან დაკავშირებულ პოტენციურ თანამშრომელს, გაუგზავნონ ბმული პროფილის შესახებ სოციალურ ქსელში. ეს მხოლოდ ინდიკატორია სოციალურ ქსელებში მუშაობის და SMO ოპტიმიზაციის გამოყენებით მუშაობის მნიშვნელობის შესახებ.
საშუალო ვადა პროფილის პოპულარიზაციისთვის
თანამშრომლობის პირობების გახანგრძლივება
მხოლოდ საინტერესო და უნიკალური კონტენტი
რა სარგებელს მოუტანს სერვისი, რომელსაც სოციალური მედია ოპტიმიზაციას უწოდებს?
სხვათა შორის, თანამედროვე SEO– ებში ხშირად ამბობენ, რომ სეოს და smo უნდა გაკეთდეს ერთდროულად, ზოგიც კი თვლის, რომ მომავალში SMO მთლიანად ჩაანაცვლებს SEO– ს. რა თქმა უნდა, ამაზე საუბარი ჯერ კიდევ ნაადრევია, და მაინც შეგიძლიათ მარტივად შეამჩნიოთ როგორ შეიცვალა დამოკიდებულება სოციალურ ქსელებთან მიმართებაში უკეთესობისკენ, რა როლს ასრულებდნენ ისინი ბოლო წლების განმავლობაში.
არსებითად, საიტის smo არის მარტივი სამუშაო, მაგრამ ის მოითხოვს მუდმივ ყურადღებას სპეციალისტის მხრიდან. SMO– ში ძალიან მნიშვნელოვანია არა მხოლოდ სტუმრის ყურადღების მიპყრობა, არამედ მისი შენარჩუნება. ამისათვის ნიშნავს ისეთ საშუალებებს, როგორიცაა, მაგალითად,
ქმედებების ერთი შეხედვით სიმარტივის მიუხედავად, SMO ოპტიმიზატს უამრავი პრობლემა სჭირს პროექტის მენეჯმენტში. რომ აღარაფერი ვთქვათ იმ ფაქტზე, რომ თითოეულ პოტენციურ კლიენტს რაც შეიძლება მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს, მნიშვნელოვანია აგრეთვე მომხმარებლის მოქმედებების თვალყურის დევნება – იქნება თუ არა ისინი კანონის უზენაესობის ფარგლებს – და, საჭიროების შემთხვევაში, ზომიერების გაკეთება. ამ შემთხვევაში, ყველა მოქმედება რაც შეიძლება სწორი უნდა იყოს.
"ОАО" კუზლიმატმა მადლობას უხდის ინტერნეტპროექტის სტუდია "Proweb" - ს ჩვენი კომპანიის საიტის შექმნისთვის.
ჩვენთან ერთად მუშაობდნენ კომპეტენტური სპეციალისტები, რომლებიც სწრაფად გამოეხმაურნენ და გაითვალისწინეს საიტის განვითარების სურვილები. მათ შეარჩიეს საიტის დიზაინი, შეადგინეს მისი სტრუქტურა. ჩვენ მოვათავსეთ საჭირო ინფორმაცია, დავამთავრეთ ჩვენთვის საჭირო ფუნქციები (ონლაინ კონსულტანტი, ელ.ფოსტის უკუკავშირის ფორმა, პერსონალის ანიმაციური კონტაქტები).
სობოტკოვსკი ი.ვ.
ინჟინერი
УП "ბელგიპროლეს" მადლობას ვუხდი კომპანია "ProWeb- ს" ჩვენი საიტის შემუშავებისთვის მუშაობისთვის. ჩვენი თანამშრომლობის დროს, ProWeb- ის სპეციალისტთა გუნდი პასუხისმგებლობით მიუახლოვდა სამუშაოებს და დროულად შეასრულა ყველა ის სურვილი (მხედველობითი ფუნქციის მქონე ვერსია, საიტის ძებნა, მრავალენოვანი, ელექტრონული კომუნიკაციები).
განსაკუთრებული მადლობა მინდა გადავუხადო ადმინისტრაციული პანელის გამოყენებასთან დაკავშირებით სასწავლო კონსულტაციის ჩატარებისთვის.
რადიუკევიჩ ვ.ვ.
დირექტორი
სტუდია ტაქსიდერმი მადლობას უხდის კომპანია "ProWeb" - ს ხელმძღვანელს და თანამშრომლებს ნაყოფიერი თანამშრომლობისთვის. თავდაპირველად, 2006 წელს, ვებგვერდზე მივმართეთ. შემუშავდა საიტი, შემდეგ კი SEO- ს პოპულარიზაციაში. სწრაფად, ჩვენი საიტი გამოჩნდა ძიების შედეგების სათავეში.
2019 წლის ბოლოს, ჩვენ კვლავ მივმართეთ ProWeb- ს, საიტის განახლებისთვის. სტუდიის თანამშრომლებმა ახალი საიტისთვის შესაფერისი დიზაინის შემოთავაზება შესთავაზეს და მოკლე დროში შეთანხმების შემდეგ გააკეთეს ყველა საჭირო სამუშაო. კმაყოფილი ვართ შედეგით.
ფედეროვა გ. ს.
წინა
შემდეგ
ზარის შეკვეთა