შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

მედია რეკლამა

რისთვის არის საჭირო მედია რეკლამა

რეკლამირების ჩვენება არის ონლაინ სარეკლამო ინსტრუმენტი, რომელიც ასრულებს გამოსახულების ფუნქციას, ზრდის თქვენი ბრენდის ან კომპანიის პროდუქტის შესახებ ცნობიერების ამაღლებას, წარმოქმნის მოთხოვნილებას, ან აცნობებს აუდიტორიას სპეციალური აქციების შესახებ. ამ ტიპის რეკლამა ითვლება კომპანიის იმიჯის შექმნისა და შენარჩუნების ერთ-ერთ ყველაზე ეფექტურ საშუალებად.

ზოგადად მიღებულია, რომ ჩვენების რეკლამირების ღირებულება საკმაოდ მაღალია. ეს მას სტატუსს აქცევს, პროპაგანდის ელიტარულ საშუალებას და ზრდის თქვენი ორგანიზაციის პოტენციური მყიდველების ნდობის დონეს. ამასთან, კომპეტენტური ბიუჯეტის გამოყოფისა და სათანადო სარეკლამო კამპანიის საშუალებით, თქვენგან არ დაგჭირდებათ მნიშვნელოვანი ხარჯები და შედეგი გადააჭარბებს თქვენს ყველა მოლოდინს. როგორ მივაღწიოთ ასეთ წარმატებას? ჯერ უნდა გადაწყვიტოთ, რომელი ტიპის რეკლამაა თქვენთვის შესაფერისი.

 

ჩვენების რეკლამირების სახეები ინტერნეტში

საიტის შექმნა

ჩვენების სარეკლამო რამოდენიმე სახეობა არსებობს:

  • კონტექსტუალური;
  • ბანერი;
  • PR;
  • Mail direct.

თითოეულ ამ ტიპს აქვს გარკვეული უპირატესობები მეორეზე. მაგალითად, მედია კონტექსტური რეკლამა არის პოპულარიზაციის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური მეთოდი და საიტის მაქსიმალური განვითარების ყველაზე სწრაფი გზა. ამ ტექნიკის არსი იმაზე მეტყველებს, რომ თქვენი კომპანიის შესახებ ინფორმაცია განთავსებულია სპეციალურ რესურსებზე, და ასევე ჩნდება ძიების შედეგებში საპასუხოდ თემატური შეკითხვის, ანუ ამ შეკითხვის “კონტექსტში”. ბოლო დროს სარეკლამო სამუშაოს უმეტესი ნაწილი ხორციელდება ორ პოპულარულ საძიებო სისტემაში: Google და Yandex. Yandex- ის ჩვენების რეკლამა რუსულენოვანი რეგიონისთვის ყველაზე ეფექტურია, მაგრამ Google- ის ჩვენების რეკლამა ასევე ხელშესახებ შედეგს იძლევა.

მეორე ყველაზე პოპულარულია ბანერის რეკლამა. ამ ტიპის პოპულარიზაცია გულისხმობს თემატურ ადგილებში განთავსებული ნათელი და მიმზიდველი გრაფიკული ობიექტების გამოყენებას. ყველაზე ხშირად, ბანერის დისპლეის რეკლამას იყენებენ აქციების პოპულარიზაციისთვის, მაგრამ ის ასევე შეიძლება განხორციელდეს მიმდინარე საფუძველზე, რაც ზრდის ბრენდის ცნობადობას და ზრდის ბრენდის ნდობას.

PR, ან, სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, საზოგადოებასთან ურთიერთობა ასევე კარგ შედეგს იძლევა. საზოგადოებასთან ურთიერთობა მოიცავს რეკლამების, ახალი ამბების, ინტერვიუების შექმნას. სინამდვილეში, ეს არის ისტორია იმის შესახებ, თუ როგორ ცხოვრობს თქვენი კომპანია, ერთგვარი სახე შიგნიდან. ასეთი ნოტები საინტერესოა პოტენციური მყიდველებისთვის, რადგან ისინი შესაძლებელს გახდიან იგრძნონ, რომ საქმე აქვთ არა მხოლოდ ორგანიზაციას, არამედ რეალურ ადამიანებთან. ამ ტიპის ჩვენების რეკლამირების განთავსება შესაძლებელია სხვადასხვა ონლაინ მედიაში: ელექტრონულ ჟურნალებსა და გაზეთებში, ბლოგებში, ინფორმაციულ რესურსებზე, სოციალურ ქსელებში და ა.შ.

რეკლამირების კიდევ ერთი სახეობა, გარკვეულწილად კარგავს პოპულარობას, მაგრამ, მიუხედავად ამისა, ეფექტური გზაა ფოსტა პირდაპირი. ეს არის საფოსტო სია, რომელიც განაწილებულია ყველა დაინტერესებულ მხარეს ელ.წერილი. ექსპერტების აზრით, ნათელ, კარგად შემუშავებულ საფოსტო გვერდს შეუძლია შესანიშნავი შესრულება.

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში

რატომ ვართ ჩვენ უკეთესები?

მედია რეკლამა

გამოცდილი სპეციალისტები

ჩვენ ვქმნით ვებ – გვერდებს 2009 წლიდან. ჩვენი გუნდი მოიცავს უმაღლესი დონის ექსპერტებს, რომლებმაც იციან და უყვართ თავიანთი სამუშაო

მედია რეკლამა

ოფიციალური შეთანხმება

სამუშაოს პირობები, მოცულობა და სპეციფიკა. ჩვენი ყველა ვალდებულება ნათლად არის ასახული და ჩაწერილი.

მედია რეკლამა

ყოველთვის კავშირზე

გსურთ დაიწყოთ ახალი პროექტი? გაქვთ კითხვა? ან მიიღეთ ახალი ბიზნეს იდეა? დაგვირეკეთ. ვმუშაობთ სამუშაო დღეებში, არდადეგებსა და შაბათ-კვირას

მედია რეკლამა

ვადების დაცვა

შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ

საიტის შექმნა

მედია რეკლამის უპირატესობები

საიტის შექმნა

ადვილი დასადგენია, რომ რეკლამას, როგორც სარეკლამო საშუალებას, აქვს გარკვეული სპეციფიკური თვისებები. ეს გრაფიკული ობიექტი მყისიერად იპყრობს კლიენტის ყურადღებას, მაგრამ მას შეუძლია ძალიან ცოტა რამ უთხრას მას – მხოლოდ ის, რაც მოერგება პატარა ფლეშ ობიექტს ან გრაფიკულ სურათს. კომერციული რეკლამაც კი მხოლოდ საჭირო ინფორმაციის მინიმალურ რაოდენობას უზრუნველყოფს. დღეს, ონლაინ ჩვენების რეკლამა ითვლება ერთ – ერთი ყველაზე მიმზიდველი მეთოდი. რა ხდის პოპულარობის ამ ტიპის პოპულარობას? საქმე იმაშია, რომ ჩვენების რეკლამას მნიშვნელოვანი უპირატესობების მთელი რიგი აქვს.

პირველ რიგში, ეს არის ფართო აუდიტორიის გაშუქება. თქვენს რეკლამას ყოველდღიურად ნახავთ ასობით მომხმარებელი, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების შეძენით. გავრცელებული თვალსაზრისით, იგი შედარებულია რადიოსა და სატელევიზიო რეკლამასთან. ამავდროულად, ამ ტიპის პრომოუშენისთვის გადახდა არ არის დადგენილი, ანუ იგი იწარმოება ხედვების რაოდენობაზე ან გადასვლამდე საიტზე. თქვენ ასევე შეგიძლიათ სწორად მოაწყოთ ეს: მაგალითად, Google და Yandex ჩვენების რეკლამა საშუალებას გაძლევთ შეცვალოთ ჩვენების დრო, შეარჩიოთ აუდიტორია ასაკის, სქესის, საცხოვრებელი ადგილის და ა.შ. კიდევ ერთი უდავო უპირატესობა არის დეტალური სტატისტიკის ხელმისაწვდომობა: შეგიძლიათ აკონტროლოთ CTR და დაარეგულიროთ სარეკლამო კამპანია თქვენი მონაცემების შესაბამისად. მაგრამ, რაც მთავარია, მყიდველი ხედავს თქვენს რეკლამას და აქვს შესაძლებლობა დაუყოვნებლივ დააჭიროთ მასზე, გაარკვიოთ ყველაფერი, რაც მას სჭირდება და შეუკვეთოთ შეკვეთა, ანუ, დაუყოვნებლივ, პოტენციური მომხმარებლიდან რეალურზე.

სად შეუკვეთოთ ჩვენების ჩვენება, როგორ შევქმნათ სარეკლამო კამპანია და როგორ სწორად ვაწარმოოთ ეს? ProWeb ინტერნეტ პროექტების სტუდია მზადაა დაგეხმაროთ ნებისმიერ საკითხში, რომელიც დაკავშირებულია რეკლამასთან დაკავშირებით.

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top