შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

დადებითი ბიზნესის
ფორმირება

რამდენად მნიშვნელოვანია დადებითი
იმიჯის შექმნა კომპნაიისთვის?

იმოლოგია, კომპანიის პოზიტიური სურათი, პიარ – ტექნოლოგიები … ამ სიტყვებს თითქმის ყოველდღე გვესმის. ამასთან, რამდენად ხშირად ვფიქრობთ იმაზე, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია ეს კონცეფციები ბიზნესისთვის? სინამდვილეში, წარმატების თითქმის ნახევარი იმაში მდგომარეობს იმაში, თუ რას ფიქრობს პოტენციური კლიენტი მისთვის შემოთავაზებულ პროდუქტზე. თუ იგი მტკიცედ დარწმუნებულია, რომ თქვენს კომპანიას შეიძლება ენდობოდეს, რომ ის აწარმოებს ხარისხის პროდუქტს, ის შეიძენს თქვენს პროდუქტს ცხრა შემთხვევაში ათიდან, თუნდაც ის ეღირება უფრო მეტი, ვიდრე ანალოგიური. როგორ შეიძლება ამ შედეგის მიღწევა? მოდით უფრო დეტალურად განვიხილოთ, თუ როგორ იქმნება კომპანიის სურათი და რა არის ამისათვის საჭირო.

იმიჯი და კომპანიის რეპუტაცია: რა არის ეს და რისთვის არის საჭირო

საიტის შექმნა

კომპანიის გამოსახულება, ან, სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, კომპანიის იმიჯი არის თქვენი კომპანიის კლიენტის იდეა, იმ საქონლის ან მომსახურების შესახებ, რომელიც მას სთავაზობს. ასეთი “სურათის” არსებობა დაგეხმარებათ ახალი მომხმარებლის მოზიდვაში და შეინარჩუნოთ არსებული მომხმარებლები, ხოლო მყიდველი, თავის მხრივ, შესაძლებელს გახდის თქვენი პროდუქტის სწრაფად ამოცნობას ბევრ სხვათა შორის. კომპანიის სურათი და რეპუტაცია მარკეტინგის ყველაზე მნიშვნელოვანი კონცეფციაა. სინამდვილეში, ეს არის რეკლამა კომპანიისთვის, მისი სახე. არავინ მიიღებს რისკებს და დაუკავშირდება უცნობ ორგანიზაციას, როდესაც არის თქვენი ცნობილი და საიმედო კომპანია, ყოველდღე იღებს ათობით მადლიერ მიმოხილვას.

ორგანიზაციის პოზიტიური იმიჯის შექმნა საკმაოდ რთული, შრომატევადი ამოცანაა, რომელსაც ყველა სპეციალისტი ვერ გადაჭრის. საქმე ისაა, რომ გამოსახულების ფორმირება ხდება თანდათანობით და ემყარება “სინთეზურ საფუძველს”. აქ მნიშვნელოვანია თქვენი კომპანიის მიერ თანამშრომლობისგან მიღებული შთაბეჭდილებები, და მნიშვნელოვანია ბიზნეს პარტნიორების მოსაზრება თქვენი მუშაობის მეთოდების შესახებ, თქვენი პოზიციისა საქონლისა და მომსახურების ბაზარზე და ბიზნეს პრობლემების გადაჭრის სიჩქარე და სხვა მრავალი. ამიტომ, დაუყოვნებლივ დააკონკრეტეთ ის ფაქტი, რომ კომპანიის იმიჯის შექმნას ან გაუმჯობესებას დიდი დრო და ძალისხმევა დასჭირდება. მაგრამ, მეორეს მხრივ, შედეგი სათანადო იქნება: მენეჯერები, რომლებმაც სერიოზულად მიიღეს თავიანთი კომპანიის “იმიჯი”, მოხარულნი არიან აღინიშნონ მომხმარებელთა რაოდენობის ზრდა და გაყიდვების ხელშესახები მატება. როგორ ხდება სასურველი სურათის შექმნა?

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში

რატომ ვართ ჩვენ უკეთესები?

დადებით იმიჯის ფორმირება

გამოცდილი სპეციალისტები

ჩვენ ვქმნით ვებ – გვერდებს 2009 წლიდან. ჩვენი გუნდი მოიცავს უმაღლესი დონის ექსპერტებს, რომლებმაც იციან და უყვართ თავიანთი სამუშაო

დადებით იმიჯის ფორმირება

ოფიციალური შეთანხმება

სამუშაოს პირობები, მოცულობა და სპეციფიკა. ჩვენი ყველა ვალდებულება ნათლად არის ასახული და ჩაწერილი.

დადებით იმიჯის ფორმირება

ყოველთვის კავშირზე

გსურთ დაიწყოთ ახალი პროექტი? გაქვთ კითხვა? ან მიიღეთ ახალი ბიზნეს იდეა? დაგვირეკეთ. ვმუშაობთ სამუშაო დღეებში, არდადეგებსა და შაბათ-კვირას

დადებით იმიჯის ფორმირება

ვადების დაცვა

შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ

საიტის შექმნა

"სამი ვეშაპი" კომპანიის პოზიტიური იმიჯის ფორმირებაში

საიტის შექმნა

კომპანიის დადებითი სურათი სამ საყრდენზეა დამყარებული:

  • თქვენი წინა კლიენტების უკუკავშირი;
  • საზოგადოებასთან ურთიერთობის ტექნოლოგიები;
  • ორგანიზაციის კულტურა.

კმაყოფილი მომხმარებელი პრაქტიკულად წარმატების გარანტიაა. თქვენ შეგიძლიათ აწარმოოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტები, შემოგთავაზოთ შესანიშნავი პროდუქტები საუკეთესო ფასებით ქალაქში, მაგრამ რა აზრი აქვს, თუ არავინ იცის ამის შესახებ? მაგრამ მყიდველმა, რომელმაც დაათვალიერა თქვენი მაღაზია და სწრაფად აღმოაჩინა ის, რაც საჭიროა, აუცილებლად აცნობებს თავის მეგობრებს მომგებიანი შეძენის შესახებ. თქვენ ასევე შეგიძლიათ სთხოვოთ კმაყოფილ მომხმარებელს დატოვოს მცირე სარეკომენდაციო მიმოხილვა სადიდებულო წიგნში ან ვებგვერდზე. თქვენ თვითონ გაგიკვირდებათ, თუ რამდენად სწრაფად განვითარდება ორგანიზაციის პოზიტიური სურათი. მარკეტინგის გამოცდილება აჩვენებს, რომ ზოგი ადამიანი ჯერ კიდევ არ არის მიდრეკილი ენდობა მიმზიდველ აქციებსა და სარეკლამო კამპანიებს და მხოლოდ მოისმინოს „ცოცხალი ადამიანების“ მოსაზრებები. ამიტომ თითოეული ახალი კლიენტი ფაქტობრივად მუშაობს კომპანიის იმიჯის გასაუმჯობესებლად.

PR- ტექნოლოგიები ასევე მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ ორგანიზაციის პოზიტიური იმიჯის ფორმირებაში. PR ან საზოგადოებასთან ურთიერთობა წარმოადგენს თქვენს ორგანიზაციასა და საზოგადოებას შორის გრძელვადიანი პოზიტიური ურთიერთობების დამყარებასა და შენარჩუნებას. საზოგადოებასთან ურთიერთობა ხელს უწყობს პოზიტიური აზრის ჩამოყალიბებას კომპანიის საქმიანობის შესახებ, თანამშრომელთა პროფესიონალიზმის დონის, შეთავაზებული საქონლისა და მომსახურების ხარისხის შესახებ; ისინი ასევე უზრუნველყოფენ ფირმას პოპულარობას და თრგუნავენ უარყოფითი ინფორმაციის გავრცელებას. ამასთან, PR მენეჯერები აკავშირებენ მედიასთან. ცნობილია, რომ მედია არის ძლიერი მარკეტინგის ინსტრუმენტი, რომელსაც მსოფლიოში ყველაზე ცნობილი კომპანიებიც კი არ ამბობენ უარს. PR მენეჯერები მონაწილეობენ აგრეთვე აქციების, პრეზენტაციების, სემინარების და საზოგადოებრივი შეხვედრების შემუშავებაში, ორგანიზებაში და ჩატარებაში, რაც ასევე უზრუნველყოფს კომპანიის იმიჯის შენარჩუნებას.

მაგრამ ყველა მცდელობა შეიძლება უშედეგო იყოს, თუ ფირმში მომსახურების კულტურა საკმარისად მაღალ დონეზე არ გაიზარდა. თავად განსაჯეთ, მართლა შესაძლებელია თუ არა ორგანიზაციის პოზიტიური იმიჯის იმედი, თუ თანამშრომლები თავდაუზოგავი არიან, მომსახურება ხორციელდება დიდი ხნის განმავლობაში, ხოლო მომხმარებლის მოთხოვნის საპასუხოდ, პროდუქტი საერთოდ არ გვთავაზობს, რაც იყო საჭირო? ამ შემთხვევაში კომპანიის პოზიტიური იმიჯის შექმნა შეიძლება უარყოფითად იმოქმედოს ორგანიზაციის ბედზე: პოტენციური კლიენტი უბრალოდ გადაწყვეტს, რომ ის მოტყუებული იყო და არასდროს დაგიბრუნდებათ. სწორედ ამიტომ, თქვენ უნდა იზრუნოს ყველა მომხმარებელზე, თუნდაც ის, ვინც საბოლოოდ არ გააკეთა შესყიდვა: სავარაუდოა, რომ ის გირჩევთ თქვენს მეგობრებს.

თავად სერვისული კულტურის გარდა, “ორგანიზაციის კულტურის” კონცეფცია მოიცავს ისეთ ელემენტებს, როგორიცაა თანამშრომლების უნიფორმა, კომპანიის ლოგო, შენობის ექსტერიერი და ოფისის ინტერიერი, ასევე კომპანიის დევიზი და მისი ჰიმნი. დღეს კომპანიის პოზიტიური იმიჯის შექმნა მათ გარეშე შეუძლებელია. ძალზე მნიშვნელოვანია, რომ გამოსახულების ყველა ელემენტი ერთმანეთთან თანმიმდევრული იყოს, ისე რომ მათში ერთი ხაზი იმოქმედოს: უნდა იქნას გათვალისწინებული სამიზნე აუდიტორიის კულტურული ტრადიციები, ღირებულებები, საჭიროებები და მოლოდინები, რეგიონის რელიგიური მახასიათებლები. ამით თქვენ არა მხოლოდ ქმნით კომფორტის ზონას, არამედ მის მიმართ პატივისცემას გამოიჩენთ.

კომპანიის იმიჯის ფორმირება ერთ – ერთი ყველაზე მძლავრი მარკეტინგული მოძრაობაა. ოსტატურად გამოიყენებთ ცოდნას კორპორატიული “იმიჯის” შექმნის თავისებურებების შესახებ, თქვენ არა მხოლოდ შექმნით რეპუტაციას თქვენი კომპანიისთვის, არამედ შეძლებთ მრავალი ახალი კლიენტის მოზიდვას და მნიშვნელოვნად გაზრდის გაყიდვებს.

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top