შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

პრომო საიტის
შექმნა

პრომო საიტი პიარ-კამპანიისთვის

ნებისმიერი ბიზნესმენი, რომელსაც ახალი ბრენდის გასაყიდად უნდა დაეწყო, ალბათ კარგად ერკვევა იმ სირთულეების შესახებ, რომლებიც წარმოიქმნება. როგორც წესი, პოტენციური მყიდველები ახდენენ ახალი პროდუქტების ფრთხილად დამოკიდებულებას, ძველი ჩვევების შენარჩუნებას, შეძენის გაკეთებამდე დიდი ხნის განმავლობაში უყოყმანოდ … მაგრამ ნებისმიერი ბიზნესი, მათ შორის ბიზნესი ინტერნეტით, დიდწილად არის დამოკიდებული იმაზე, თუ რამდენად სწრაფია ახალი ბრენდი პოპულარობას მოიპოვებს. პიარ კამპანიის წარმატებით წარმართვის მიზნით, მრავალი განსხვავებული გზა არსებობს და ერთ-ერთი მათგანია სარეკლამო ვებსაიტის შექმნა.

ეტაპები პრომო საიტის შექმნისთვის

საიტის შექმნა

მარკეტინგული გამოკვლევები

  • თქვენი ბაზრის სეგმენტის ანალიზი.
  • პროექტის მიზნების და ამოცანების შექმნა.
1

საიტის პროექტირება

  • საიტის ფუნქციური და ინფორმაციული კომპონენტის შექმნა.
  • გვერდის სტრუქტურის და ნავიგაციის განსაზღვრა.
  • ინტერნეტ-რესურსის პროტოტიპის შექმნა
2

საიტის შექმნა

  • დიზაინის შექმნა.
  • განლაგება და პროგრამირება.
  • CMS დასრულება კონკრეტული პროექტებისთვის.
3

ტესტირება და გაშვება

  • შეცდომებზე შემოწმება.
  • შემოწმება კროსბრაუზერზე და კორექტული გამოსახულება მობილურზე
4

საიტის შევსება მონაცემებით

  • დამკვეთის მიერ მოწოდებული მასალების დამუშავება.
  • ტექსტის ოპტიმიზირება საძიებო სისტემისთვის.
5

თანამშმრომლების ტრენინგი

  • გაცნობა თქვენ და თქვენს თანამშრომლებს საიტისა და CMS შესაძლებლობების შესახებ.
  • პანელის ადმინისტრატორთან მუშაობის საფუძვლების შესწავლა.
6

მხარდაჭერა და ხელშეწყობა

სურვილის შემთხვევაში, ჩვენ ვაგრძელებთ საიტის მონიტორინგს:
  • დროულად განახლებადი CMS,
  • საიტის გაუმჯობესება,
  • დავამატოთ ახალი კონტენტი და თვალი ვადევნოთ ძველ აქტუალობას,
  • ახალი მომხმარებლებისთვის საიტის მიზიდვა საძიებო სისტემებიდან.
7

რატომ ვართ საუკეთესოები

ყველაზე მთავარია, რომ ჩვენთვის სულ ერთი არ არის. ჩვენი წარმატება დამოკიდებულია თქვენს წარმატებაზე.
2005 წ დან. პასუხისმგებლობით და ეფექტურად როგორც დიდ მომხარებელთან, ასევე პატარა ბიზნეს ოპერატორთან ვმუშაობთ. 15 წლის მანძილე რეალიზებული იქნა 300 მდე პროექტი, ჩვენი მომხმარებლების უმეტესობა რეკომენდაციას ჩვენზე აკეთებენ და ისევლე ჩვენ მოგვმართავენ.
Результативны
Результативны

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში
როგორ შეიძლება მოხვიდეთ იდეით, და მიიღოთ გაყიდვადი საიტი და სწორად შერჩეული სარეკლამო კამპანია

რას მიიღებთ, ჩვენთან საიტის შეკვეთის შემთხვევაში

საიტის პრომო
სრული საიტი უნიკალური დიზაინით

მხოლოდ საავტორო პროექტები დამოწმებული პროფესიონალებისგან. ჩვენ არ ვაწარმოებთ კოპირებას და ანალიზს. ჩვენ ვქმნით ექსკლუზიურ ვებსაიტი მხოლოდ თქვენთვის.

საიტის პრომო
კეთილსინდისიერი აღსრულება

ჩვენ არ ვარღვევთ ვალდებულებებს. ეს არის კორპორაციული ეთიკა. სამუშაოები პასუხობს T3, კონფიდენციალური მონაცემები არ მჟღავნდება.

საიტის პრომო
ოპტიმიზირება SEO საიტის თვის

თქვენ მიიღებთ რესურსს, რომელიც მთლიანად მზად არის SEO– ის პოპულარიზაციისთვის. თქვენს ხელშია ყველა ფუნქციონალური ფუნქცია, რომელიც აუცილებელია საიტის ზედა ძიების შედეგების სანახავად.

საიტის პრომო
ვადის დაცვა

შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს მიტანას თავის დროზე. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ.

აირჩიე საიტი, რომელიც წარმატებას მოგიტანთ

ძალიან მნიშვნელოვანია საიტის ტიპის სწორად განსაზღვრა მისი განვითარების დროს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მზა ვებ – რესურსის მიღებისას, შეიძლება უცებ აღმოჩნდეთ, რომ იგი ასრულებს სრულიად განსხვავებულ დავალებებს და ფუნქციებს, რომლებიც კომპანიისთვის მნიშვნელოვანია.

საიტი-ვიზიტი

ერთ გვერდიანი საიტი
დან 639
ლარი
  • საიტის შექმნა კონსტრუქტორ Tilda ზე

კორპორატიული საიტი

საიტი თქვენი კომპანიის შესახებ
დან 969
ლარი
  • საიტის შექმნა მზა შაბლონზე (CMS Wordress)

ონლაინ-მაღაზია

ვებ-გვერდი საქონლის კატალოგით
დან 2569
ლარი
  • საიტის შექმნა უნიკალური დიზაინით და კატალოგით
საიტის შექმნა

რა არის საიტის პრომო?

საიტის შექმნა

სარეკლამო საიტი არის ვებ რესურსი, რომლის მთავარი ამოცანაა ინტერნეტში საქონლის, მომსახურების ან კომპანიის წარმოდგენა. ეს არ არის კომპანიის მთავარი გვერდი, მაგრამ მისი გამოსახულების კომპონენტის მხოლოდ ნაწილია, რომელიც ძირითადად გამოიყენება მოკლევადიანი სარეკლამო კამპანიებისთვის. ამ ვებ-რესურსის მთავარი მიზანია პირდაპირი პასუხის მიღება პოტენციური მყიდველების მხრიდან.

იგი ყოველთვის ეძღვნება მხოლოდ ერთ კონკრეტულ პროდუქტს: პროდუქტს, მომსახურებას, ბრენდს. საიტის შინაარსი ასევე შენარჩუნებულია ამის შესაბამისად. რესურსების გვერდები უნდა შეიცავდეს კლიენტისთვის სასარგებლო ინფორმაციის მაქსიმალურ რაოდენობას, აღწერს პროდუქტის უპირატესობებს და ფოკუსირება მოახდინოს „უკუკავშირიზე“: ყიდვა, ღონისძიების მონახულება, კომპანიასთან დაკავშირება. ამ მიზნის შესაბამისად, იწერება სტატიებიც: ეს უნდა იყოს არა მხოლოდ ინფორმაციული, არამედ მიმზიდველი, გასაყიდი მასალა.

როგორც პრაქტიკა აჩვენებს, სარეკლამო ვებსაიტის შექმნა ერთდროულად რამდენიმე პრობლემის მოგვარებას უწყობს ხელს:

  • ბაზრის დანერგვა ან ბრენდის პოპულარიზაცია (პროდუქტი, მომსახურება, კომპანია);
  • პროდუქტის ამოცნობის გაზრდა;
  • პოტენციური მომხმარებლების ყურადღების მიპყრობა და შენარჩუნება;
  • კომპანიის პოზიტიური იმიჯის შექმნა;
  • ყიდვის, მონახულების ან სხვა სასურველი მოქმედების მოტივაცია;
  • მარკეტინგული ინფორმაციის შეგროვება და მარკეტინგის სხვადასხვა კვლევის ჩატარება.
 
 

გარეგნობა

მას შემდეგ, რაც სარეკლამო საიტი გამოიყენება მხოლოდ პროდუქტის ან მომსახურების შესაქმნელად, ის უნდა იყოს ნათელი, თანამედროვე და თვალისმომჭრელი. ინდივიდუალური ვებსაიტის შექმნა აუცილებელია. ასეთმა ვებ – რესურსმა უნდა მიიპყროს საკუთარი თავის ყურადღება, მიიპყროს თვალი, თორემ ყველა შემდგომი ძალისხმევა, საიტის ყველა მხარდაჭერა და განვითარება აზრი არ იქნება. აღსანიშნავია, რომ ასეთი საიტი თავის სტრუქტურაში ძალიან განსხვავდება კლასიკური კორპორატიული და საინფორმაციო პორტალებისგან. მისი დამახასიათებელი ნიშნებია:

  • ორიგინალური კონცეფცია;
  • უჩვეულო დიზაინი;
  • მაღალი ინტერაქტიულობა (ფლეშ თამაშები, 3D მოდელების, GIF ანიმაციების, ვიდეოების და მსგავსი ელემენტების არსებობა);
  • ინტეგრაცია სოციალურ ქსელებთან, ბლოგებსა და პირად გვერდებთან;
  • მულტიპლიკატორის ელემენტები (მაგალითად, თამაშები).

რა თქმა უნდა, ასეთი საიტის განვითარება დიდ ძალისხმევას მოითხოვს. აქ მარტივი ცოდნა და უნარები საკმარისი არ არის – იმისათვის, რომ ბრწყინვალედ წარმოადგინოთ ახალი პროდუქტები, საჭიროა ნამდვილი ნიჭი.

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top