შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

განლაგების შექმნა
საიტისთვის

საიტის განლაგება: რა არის?

ვებ – გვერდის განლაგების შექმნა ვებ რესურსზე მუშაობის სავალდებულო ნაწილია. მისი განვითარება უკვე საწყის ეტაპზე საშუალებას იძლევა წარმოიდგინოთ მომავალი რესურსის საბოლოო ხედვა, იფიქროთ დეტალებზე და ასევე შემცირდეს (ან თუნდაც მთლიანად გამორიცხოს) შემდგომი გაუმჯობესება საიტზე.

ვებ – რესურსის შემუშავების პროცესის განხილვამდე, თქვენ უნდა გესმოდეთ, თუ როგორ განსხვავდება ვებგვერდის განლაგების შექმნა პროტოტიპისგან. განსხვავება ისაა, რომ პროტოტიპი არის სქემატური ესკიზი, მომავალი რესურსის ზოგადი ჩანახატი, ხოლო განლაგება დეტალური სურათია, დასრულებული კომპოზიცია, რომელიც ასახავს გვერდების საბოლოო იერსახეს. და თუ ზოგიერთ შემთხვევაში (მაგალითად, იმუშავეთ სავიზიტო ბარათების საიტის შექმნაზე) შეგიძლიათ გააკეთოთ პროტოტიპის გარეშე, მაშინ განლაგება სავალდებულო ეტაპია ვებ – რესურსზე მუშაობისას.

რატომ ვართ საუკეთესოები

ყველაზე მთავარია, რომ ჩვენთვის სულ ერთი არ არის. ჩვენი წარმატება დამოკიდებულია თქვენს წარმატებაზე.
2005 წ დან. პასუხისმგებლობით და ეფექტურად როგორც დიდ მომხარებელთან, ასევე პატარა ბიზნეს ოპერატორთან ვმუშაობთ. 15 წლის მანძილე რეალიზებული იქნა 300 მდე პროექტი, ჩვენი მომხმარებლების უმეტესობა რეკომენდაციას ჩვენზე აკეთებენ და ისევლე ჩვენ მოგვმართავენ.
Результативны
Результативны

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში
საიტის შექმნა

ვებგვერდის განლაგების შექმნის პროცესი

საიტის შექმნა

საიტის განლაგების გაკეთებამდე, თქვენ უნდა აირჩიოთ მისი სიგანე და ზოგადად გადაწყვიტეთ, ნათლად დაფიქსირდება თუ არა ეს. დღეს განლაგების რამდენიმე ტიპი არსებობს:

  • ფიქსირებული სიგანე;
  • რეზინის;
  • ადაპტური;
  • შერწყმული.

თითოეულ მათგანს აქვს საკუთარი უპირატესობები სხვებთან შედარებით, მაგრამ მას ასევე აქვს თავისი უარყოფითი მხარეები, ამიტომ, ამ არჩევანის გაკეთებისას ერთი ან სხვა ვარიანტის სასარგებლოდ გაკეთებისას, თქვენ უნდა ფოკუსირება მოახდინოთ მიზნებზე, რომელსაც საიტის შექმნისას ასრულებთ.

ამის შემდეგ იწყება მომავალი განლაგების ფერის სქემის ანალიზი. დეველოპერები, როგორც წესი, ყურადღებას ამახვილებენ კორპორატიულ ფერებზე, თუ ისინი უკვე შეირჩნენ, მაგრამ თუ კომპანიას არ აქვს საკუთარი ბრენდის წიგნი, დიზაინერს შეუძლია თავად შეიმუშაოს სტილი და ფერის სქემა.

განსაკუთრებულ ადგილს იკავებს სათაურისა და ქვედაბოლოების შემუშავება, ბლოკებისა და ელემენტების ურთიერთდამოკიდებულება (სარეკლამო ბანერების ადგილის განსაზღვრა, პურის ქრუმები, უკუკავშირის ფორმები) და მენიუ, რომელიც ცალკეა შედგენილი. ეს ძალიან მნიშვნელოვანი პუნქტია, რადგან ცნობილია, რომ ულამაზესი, ვიზუალურად მიმზიდველი საიტიც კი არ გამოიმუშავებს შემოსავალს, თუ მისი გამოყენება არასასიამოვნოა. ობიექტების ადგილმდებარეობის ზუსტად განსაზღვრის მიზნით, დეველოპერები იყენებენ გიდების განლაგებას – ასეთი შესაძლებლობები უზრუნველყოფილია საიტის განლაგების შექმნით Photoshop- ში და სხვა პროგრამებში.

სხვათა შორის, ბევრი დეველოპერი ურჩევნია შექმნას psd საიტის განლაგება. ამ პროგრამაში ძალიან მოსახერხებელია გვერდების გაყოფა, მარკირება და ფენებთან მუშაობა. დღეს კი შეგიძლიათ გახსნათ psd ფაილი ნებისმიერ კომპიუტერზე.

ბოლო ნაბიჯი არის შეთანხმება განლაგებაზე და მასში აუცილებელი ცვლილებების შეტანა. ეს არის უმნიშვნელოვანესი მომენტი, მოითხოვს ყურადღებით მიდგომას და ფოკუსირებას პატარა საქმეებზე.

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top