შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

ბრენდ წიგნის დამზადება

რა არის ბრენდ წიგნი?

ტერმინი “ბრენდის წიგნი” ინგლისურიდან თარგმანში ნიშნავს “ბრენდის წიგნს”. უფრო ზუსტი და ლაკონური განმარტებით ძნელია ვიფიქროთ: ეს “წიგნი” შეიცავს ყველა წესს, რომელიც ეხება თავად ბრენდს, მის ფუნდამენტურ ფასეულობებს, ბიზნესის ეთიკას, იდეოლოგიას და ბიზნესის კეთებისთვის მნიშვნელოვან სხვა პუნქტებს. “ბრენდის წიგნის” განმარტება ასევე მოიცავს ყველა წესს ლოზუნგებთან, ჰიმნებთან, დევიზთან, კომპანიის ლოგოთი, კორპორატიული ფერებით და ა.შ. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ბრენდის წიგნის შემუშავება არის სრულმასშტაბიანი ანალიზი ბაზარზე კომპანიის საქმიანობის, მისი შიდა და გარე სტრუქტურის შესახებ.

ბრენდბუქის შექმნა: გაიდლაინი და კატგაიდი

საიტის შექმნა

წიფლის ბრენდის შემუშავება მოიცავს მუშაობას შემდეგ ორ დოკუმენტზე:

გაიდლაინ

გაიდლაინი(აკა პირადობის სახელმძღვანელო, აკა ლოგო წიგნი) არის ერთგვარი ტექნიკური დოკუმენტი, რომელიც აღწერს ყველა სახის სარეკლამო პროდუქტზე კორპორატიული იდენტობის ელემენტების განთავსების ყველა წესს: საკვანძო ჯაჭვებზე, ხალიჩებზე, ნოუთბუქებზე, კალმებზე, მაისურებზე - აგრეთვე მანქანებზე, გაყიდვების ადგილებში. და ასე შემდეგ.

კატგაიდ

თავის მხრივ, მოჭრილი სახელმძღვანელო აღწერს კორპორატიული იდენტურობის ელემენტების შექმნის ძირითად წესებს (სარეკლამო აფიშები, ვებსაიტები, ტრენინგის ტექნიკა, ინტერიერის და ექსტერიერის გადაწყვეტილებები და ა.შ.). ამრიგად, ბრენდის წიგნის შემუშავება და დიზაინი ხშირად მოძრაობს ორი პარალელური ხაზის გასწვრივ.

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში

რატომ ვართ საუკეთესოები?

ბრენდ წიგნის დამზადება

ორიგინალური იდეები

მხოლოდ ექსკლუზიური დიზაინი თქვენი სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების შესაბამისად. თქვენ ვერ ნახავთ მსგავსი რამ პარტნიორებსა თუ კონკურენტებს შორის

ბრენდ წიგნის დამზადება
გამოცდილი დიზაინერები

ჩვენ ვიცით, როგორ გავაცნობიეროთ ყველაზე რთული იდეები. რთული ამოცანა არ არის უარის თქმის მიზეზი, არამედ ჩვენი შემოქმედებითი აზროვნების გამოწვევა. ჩვენთან მუშაობისას თქვენ იღებთ ზუსტად იმ პროექტს, რომელზეც ოცნებობდით

ბრენდ წიგნის დამზადება

ყოველთვის კავშირზე

ტელეფონით, ოფისში, ინტერნეტით. ჩვენ გვიყვარს ჩვენი საქმე და მზად ვართ გავაკეთოთ იგი ყოველდღე. თუ თქვენ გაქვთ იდეა ან გჭირდებათ დახმარება, ჩვენ მზად ვართ განვიხილოთ იგი. დარეკეთ, ჩვენ დაუკავშირდით

ბრენდ წიგნის დამზადება

ვადების დაცვა

შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ

საიტის შექმნა

ბრენდის წიგნის შექმნის მახასიათებლები

საიტის შექმნა

ბრენდის წიგნის შექმნა რთული და ამავე დროს საინტერესო და ამაღელვებელი პროცესია, რაც შეუძლებელია მომხმარებელთა და შემსრულებლის ერთობლივი შემოქმედების გარეშე. სწორედ ამიტომ, მუშაობის დაწყების წინ, კლიენტი ყოველთვის ავსებს მოკლე შინაარსს, სადაც ის მოიცავს შემდეგ საკითხებს:

  • ბრენდის არსი;
  • კომპანიის შექმნისა და ფორმირების ისტორია;
  • ლოგოს შემუშავებისა და ცვლილებების ისტორია;
  • ინფორმაცია კორპორატიული ფერების შესახებ;
  • ინფორმაცია ვიზუალური იდენტიფიკაციის ძირითადი და გაფართოებული სტანდარტების გამოყენების შესახებ.

ბრენდის წიგნის შესაქმნელად, სპეციალისტებმა ასევე უნდა მიიღონ ინფორმაცია კომპანიაში მოქმედი სტანდარტების შესახებ, საჭიროების შემთხვევაში, ყველა სარეკლამო პროდუქტზე ლოგო და კორპორატიული ფერები ერთ ნიშანზე მიიტანონ. გამოცდილი ექსპერტების აზრით, ხშირად კომპანიის ბრენდის წიგნის შემუშავება იწვევს კორპორაციული სტილის, ლოზუნგის, ლოგოს, არსებული სარეკლამო კამპანიების სრულად კორექტირებას, თუნდაც ძალიან კორპორატიული ეთიკის და კორპორატიული თვითმყოფადობის შესახებ.

სხვათა შორის, განსაკუთრებული აღნიშვნა უნდა გაკეთდეს კორპორატიული თვითმყოფადობის შესახებ.

 

საფირმო სტილი და ბრენდბუქი: განსხვავება

 

კორპორატიული პირადობა არის დოკუმენტი, რომელიც შემუშავებულია უშუალოდ მომხმარებლისთვის, მათი ყურადღების მიპყრობის და შენარჩუნების მიზნით. ეს უზრუნველყოფს პროდუქტის აღიარებას, მის უნიკალურობას და ინდივიდუალობას. კორპორატიული თვითმყოფადობა ყოველთვის უნიკალურია და, ამავე დროს, ის უნდა დარჩეს შეუვალი და შეიცვალოს მხოლოდ მაშინ, როდესაც მიიღეს გადაწყვეტილება რებრენდინგის შესახებ. ზოგჯერ ეს ხდება, რომ შემსრულებლის უყურადღებობის ან არაკეთილსინდისიერების გამო, სარეკლამო პროდუქტებზე კორპორატიული ფერები ცვლის თავის მახასიათებლებს, ლოგოს ფორმა დამახინჯებულია ან შემადგენელი ელემენტები გადაადგილებულია. ასეთი პრობლემების თავიდან ასაცილებლად, შემუშავებულია კორპორატიული პირადობის სახელმძღვანელო – ბრენდის წიგნი.

სინამდვილეში, ბრენდის წიგნსა და კორპორატიულ იდენტობას შორის განსხვავება სამიზნე აუდიტორიაში დევს: პირველი დოკუმენტი იწარმოება შიდა კორპორატიული გამოყენებისთვის, მეორე – პოტენციური მომხმარებლისთვის. ასევე აზრი აქვს შეუკვეთოთ ბრენდის წიგნი ტიპოგრაფიის სპეციალისტებისთვის, ვებსაიტების შემქმნელებისთვის, ინტერიერის დიზაინერებისათვის – ერთი სიტყვით, ყველა, ვინც გარკვეულწილად უკავშირდება კორპორატიულ სიმბოლოებთან მუშაობის ტექნიკურ მხარეს.

ProWeb ინტერნეტ პროექტების სტუდია მზადაა შემოგთავაზოთ ღირსეული გამოსავალი: მაღალი ხარისხის პროექტი რეალურ ფასად. ჩვენ ვაფასებთ ჩვენს მომხმარებლებს, ყურადღებით ვაკვირდებით მათ სურვილებს და ვაკეთებთ ზუსტად იმას, რაც საჭიროა.

ჩვენ დაგეხმარებით თქვენი ბიზნესის კიდევ უფრო წარმატებული! გელოდებით ინტერნეტპროექტების ProWeb სტუდიაში!

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top