შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

SEO-ანალიზი თქვენი ვებ-რესურსის

მოგეხსენებათ, ნებისმიერ საიტს, როგორც უბრალოდ შექმნილ, ისე უკვე დიდხანს მუშაობას, სჭირდება მუდმივი მუშაობა SEO ოპტიმიზაციაზე. აქტიური ხელშეწყობა უზრუნველყოფს ვებ – რესურსის პოპულარობას, მის გამომავალ TOP-10 –ს და ბოლოს და ბოლოს ძიების შედეგების TOP-3– ს. SEO– ს მუშაობას, რა თქმა უნდა, არ შეუძლია დაუყოვნებელი შედეგი მოიტანოს და დრო უნდა გაიაროს, სანამ ოპტიმიზატორის მოქმედებებმა შედეგიანი შედეგი მოიტანოს. ამასთან, თუ თქვენი საიტი ფუნქციონირებს რამდენიმე თვის განმავლობაში და არ არის შესამჩნევი ცვლილებები, აზრი აქვს ვიფიქროთ და შეუკვეთოთ სარეკლამო ანალიზის გაკეთება.

რატომ ვართ ჩვენ საუკეთესოები

ჩვენთვის სულ ერთი არ არის — და ეს მთავარია! ჩვენ დაინტერესებული ვართ გრძელვადიანი თანამშრომლობით.
2005 წ დან. პასუხისმგებლობით და ეფექტურად როგორც დიდ მომხარებელთან, ასევე პატარა ბიზნეს ოპერატორთან ვმუშაობთ. 15 წლის მანძილე რეალიზებული იქნა 300 მდე პროექტი, ჩვენი მომხმარებლების უმეტესობა რეკომენდაციას ჩვენზე აკეთებენ და ისევლე ჩვენ მოგვმართავენ.
Результативны
Результативны

SEO საიტის აუდიტი: ძირითადი განსხვავებები და მსგავსებები

საიტის შექმნა

SEO საიტის ან, როგორც მას ასევე უწოდებენ, საიტის აუდიტს, წარმოადგენს სრულმასშტაბიან კვლევას, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ ოპტიმიზაციისას გამოავლიოთ ხარვეზები და შეცდომები. ანალიტიკოსები საგულდაგულოდ სწავლობენ შინაარსს (ტექსტის შინაარსს) და პროგრამულ კოდს, აფასებენ რესურსის ბმულის მასას, დაათვალიერებენ ვებ – რესურსის პოპულარობას, მის გამომავალს TOP-10– ზე და საბოლოოდ, ძიების შედეგების TOP-3– ს. სემანტიკური ბირთვი და, მიღებული მონაცემების საფუძველზე, გააკეთონ დასკვნა ოპტიმიზატორის ეფექტურობის ან არაეფექტურობის შესახებ.

ვებსაიტების ძიების აუდიტი ჩვეულებრივ იყოფა სამ ეტაპად: მხოლოდ ნამდვილ პროფესიონალს შეუძლია შეასრულოს ასეთი მასშტაბური დავალება.

შინაგანი ფაქტორების მოგვარება

შინაგანი ფაქტორების მოგვარება ძირითადად მოიცავს თქვენს საიტზე არსებული შინაარსისა და ბმულების კვლევას. ამ ეტაპზე ყურადღება ექცევა რესურსის სემანტიკურ ბირთვს და იმ მოთხოვნებს, რომლითაც იგი დაწინაურებულია. კეთილსინდისიერი ანალიტიკოსები იძიებენ არა მხოლოდ თქვენს საიტს, არამედ თქვენი უახლოესი კონკურენტების საიტებსაც, რათა გამოიტანონ დასკვნა SEO– ს მოთხოვნების კონკურენტუნარიანობის შესახებ. გარდა ამისა, გამოიკვლია შესაბამისი გვერდები, შეფასებულია შიდა კავშირთან დაკავშირებული სამუშაოს მოცულობა. მხოლოდ ამის შემდეგ ხდება საიტის SEO ანალიზი შემდეგ ეტაპზე გადასვლა.
1

გარე მაჩვენებლებთან მუშაობა

ვებსაიტის პოპულარიზაციის შემდგომი აუდიტი არის გარე ფაქტორების შესწავლა. ამ ეტაპზე, ანალიტიკოსები აკონტროლებენ ინდექსული კავშირების არსებობას და პროცენტულ მაჩვენებელს, დაადგინეს თუ არა ბმულები ნაქირავებებზე, გამოქვეყნებულია თუ არა თქვენი სტატიები სხვა რესურსებზე და არის თუ არა მათთვის საიტის შესაბამისი ბმული. ასევე, დადგენილია "სპამის" შინაარსის არსებობა და შემოწმებულია ტექსტებში საკვანძო სიტყვების შეყვანის ბუნებრიობა.
2

შედეგების თვალყურის დევნება

უნდა გვახსოვდეს, რომ ვებსაიტის ოპტიმიზაციის აუდიტი არანაირად არ წყვეტს პრობლემებს და არ აღმოფხვრის შეცდომებს, არამედ მხოლოდ მათზე მიანიშნებს. სწორედ ამიტომ, მას შემდეგ რაც დასრულდა ვებ – რესურსის ანალიზი, აუცილებელია აღმოფხვრას ყველა ხარვეზი. შეცდომების გამოსწორებას დრო სჭირდება, რა თქმა უნდა, საძიებო სისტემებს კიდევ რამდენიმე დრო დასჭირდება შეცვლილი გვერდების ინდექსაციისთვის, ამის შემდეგ კი რეკომენდებულია საიტის მეორე სეუ აუდიტის ჩატარება. ეს იქნება მესამე, დასკვნითი ეტაპი: აქ ანალიტიკოსები მიუთითებენ, თუ როგორ შეიცვალა ინდიკატორები, რამდენად მაღალია საიტის გადაადგილება ძიების შედეგებში, რამდენად გაიზარდა ვიზიტების სტატისტიკა.
3

ყოველივე ნათქვამიდან ნათელია, რომ პროგრესის შემოწმება არის რთული პროცესი, რომელიც მოითხოვს როგორც დეტალების ყურადღებას, სკრუპულოზურობას, ნაშრომის სპეციფიკის საფუძვლიან ცოდნას და, უდავოდ, შემოქმედებით მიდგომას. და მხოლოდ ნამდვილ პროფესიონალს შეუძლია გაუმკლავდეს ასეთი მასშტაბური ამოცანის გადაწყვეტას.

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში
საიტის შექმნა

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top