შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

ვიზიტკის დიზაინი

ვიზიტკის შექმნა: სიმდიდრე თუ აუცილებლობა?

თუ ზუსტად ოცი წლის წინ სავიზიტო ბარათი იყო ერთგვარი ფუფუნება, რომელიც ხელმისაწვდომი იყო მხოლოდ ყველაზე მდიდარი ბიზნესმენებისთვის, დღეს არავინ ეჭვობს ამ მცირე ატრიბუტის მნიშვნელობას. თითქმის ყველას აქვს ეს ატრიბუტი და მისი არყოფნა დიდად გააკვირვებს და, შესაძლოა, შესაძლოა, შეშინდეს პოტენციური კლიენტისგან. ასე რომ, ჩვენ შევთანხმდით, რომ უნდა არსებობდეს “სავიზიტო ბარათი” ამა თუ იმ გზით, მაგრამ ეს მხოლოდ კითხვის პირველი მხარეა. კიდევ ერთი, ბევრად უფრო რთული წერტილი სავიზიტო ბარათების დიზაინი.

კონფერენციის, პრეზენტაციის ან სხვა საქმიანი შეხვედრის სახლში დაბრუნებისას, გქონიათ თუ არა რაიმე სავიზიტო ბარათები თქვენი ჯიბიდან? ჩვენ შეგვიძლია დადოთ ფსონი, რომ დიახ. გახსოვთ, როგორ გამოიყურებოდნენ ისინი? მათი უმრავლესობა პრიალა, მონოქრომული ან ორი ტონიანია, მაგრამ უცვლელი თავშეკავებულია, რომლის მფლობელის სახელიც კონსერვატიული კლასიკური შრიფტით არის დაწერილი. უდავოდ, სავიზიტო ბარათი კომპანიის სახეა, ამიტომ ის უნდა იყოს მყარი, ღირსეული, გააჩინოს ნდობა და თანამშრომლობის სურვილი …

მწარმოებლები და მომხმარებლები ხშირად ავიწყდებათ კიდევ ერთი პირობა: სავიზიტო ბარათი უნდა ახსოვდეს. ყოველივე ამის შემდეგ, თუ საქმიანი შეხვედრიდან დაბრუნების შემდეგ და მიღებული სავიზიტო ბარათების გადახედვის შემდეგ, იმავე ტიპის ბარათებს შორის რაიმე მართლაც ორიგინალს აღმოაჩენთ, ეს სავიზიტო ბარათი თქვენს მეხსიერებაში ჩაძირავს და არა ასობით სხვა. ამიტომ, ამ ტიპის სავიზიტო ბარათების დიზაინის შეკვეთა, უმჯობესია დაუკავშირდეთ პროფესიონალებს.

ეტაპები ვიზიტის
შესაქმნელად

საიტის შექმნა

შრიფტის შერჩევა

ამ ეტაპზე, ჩვენ ვირჩევთ და ვქმნით თქვენს პირად შრიფტებს, რომლებიც ასევე უნიკალური და ცნობადი იქნება.
1

ფერის სქემის არჩევა

ფსიქოლოგებმა დაამტკიცეს, რომ პიროვნების ამა თუ იმ ფერის აღქმა დიდი ხანია ცნობილია. ჩვენ ვიპოვით ოპტიმალური ფერის კომბინაციას თქვენი ბრენდისთვის, კომპანიის სამიზნე აუდიტორიის და მიმართულებების გათვალისწინებით.
2

სურათების შექმნა

სურათების შექმნა, რომლებიც გამოყენებული იქნება თქვენს სავიზიტო ბარათზე და ასახავს თქვენი კომპანიის საქმიანობას.
3

პროტოტიპი

ბოლო ეტაპი, სადაც ყველა ნაჭერი იდება და იქმნება სავიზიტო ბარათის პროტოტიპი. რედაქტირება ხდება მომხმარებლის მოთხოვნით, ხოლო სავიზიტო ბარათების წარმოება იწყება
4

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში

რატომ ვართ საუკეთესოები?

ვიზიტკის დიზაინი

ორიგინალური იდეები

მხოლოდ ექსკლუზიური დიზაინი თქვენი სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების შესაბამისად. თქვენ ვერ ნახავთ მსგავსი რამ პარტნიორებსა თუ კონკურენტებს შორის

ვიზიტკის დიზაინი
გამოცდილი დიზაინერები

ჩვენ ვიცით, როგორ გავაცნობიეროთ ყველაზე რთული იდეები. რთული ამოცანა არ არის უარის თქმის მიზეზი, არამედ ჩვენი შემოქმედებითი აზროვნების გამოწვევა. ჩვენთან მუშაობისას თქვენ იღებთ ზუსტად იმ პროექტს, რომელზეც ოცნებობდით

ვიზიტკის დიზაინი

ყოველთვის კავშირზე

ტელეფონით, ოფისში, ინტერნეტით. ჩვენ გვიყვარს ჩვენი საქმე და მზად ვართ გავაკეთოთ იგი ყოველდღე. თუ თქვენ გაქვთ იდეა ან გჭირდებათ დახმარება, ჩვენ მზად ვართ განვიხილოთ იგი. დარეკეთ, ჩვენ დაუკავშირდით

ვიზიტკის დიზაინი

ვადების დაცვა

შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ

საიტის შექმნა

სავიზიტო ბარათის დამზადება: განსხვავება

საიტის შექმნა

ცნობილმა ამერიკელმა ჟურნალისტმა ნენა ფარელმა ბიზნეს – პორტალზე Levo– ს ერთ – ერთ სტატიაში გამოიტანა სამი ყველაზე მნიშვნელოვანი კომპონენტი, რომელიც სავიზიტო ბარათების დიზაინის შექმნისას უნდა გაითვალისწინოთ:

  • რეგისტრაცია;
  • ინფორმაცია;
  • საპირისპირო მხარეს.

ნენა ფარელი დარწმუნებულია – და მკვლევარები მას სრულად ეთანხმებიან – რომ ფერები და ფერის კომბინაციები მნიშვნელოვან როლს თამაშობენ ბრენდის მშენებლობაში და აღქმაში. მაგალითად, ცნობილია, რომ ფერი აქვს დადებით გავლენას ახდენს ადამიანის მიერ ინფორმაციის დამახსოვრების უნარზე და წარმოადგენს ერთგვარი მტკიცებულებას, რომელთანაც ტვინი აღადგენს მოვლენათა მიმდინარეობას. აქედან გამომდინარე, ნუ დააყოვნებთ სხვადასხვა ფერის გამოყენებას: შავი-თეთრი-ნაცრისფერი ლაკონური სავიზიტო ბარათების ფონზე, თქვენი ნათელი და უჩვეულო ნამდვილად გამოიყურება მომგებიანი. თუ კლასიკური სტილის მიმდევარი ხართ, მაშინ ასეთი სავიზიტო ბარათის შემუშავების ღირებულება დაბალია.

სხვათა შორის, ბარათის ფორმას ასევე აქვს როლი. პუბლიკაცია “მეწარმე” წერს, რომ მიუხედავად იმისა, რომ სავიზიტო ბარათების მფლობელთა უმეტესი ნაწილი მართკუთხაა, ბარათს ამ შაბლონში არ ჯდება. მაგალითად, არის შემთხვევები, როდესაც პარტიის ორგანიზატორებმა თავად გააკეთეს სავიზიტო ბარათები ტორტის ან ბუშტის სახით; სასმელი წყლის კომპანიების მფლობელები – ბოთლის სახით; არსებობს სავიზიტო ბარათები ბლის, სავარცხლის, გასაღების, გაშლილი ხელის ან კამერის ლინზის სახით; მოცულობითი სავიზიტო ბარათები ან სავიზიტო ბარათები ცრემლსადენი დეტალებით … აქ, რა თქმა უნდა, მნიშვნელოვანია დაიცვან პროპორციები ისე, რომ ასეთი პროდუქტი ჯდება ბარათების მფლობელის ნაწილში, მაგრამ ყველა სხვა თვალსაზრისით არ არსებობს შეზღუდვები. ამიტომ ამ ტიპის სავიზიტო ბარათის შემუშავება მოითხოვს ინოვაციურ აზროვნებას და პროფესიონალურ მიდგომას.

მაგრამ ინფორმაცია ბარათზე არის სრულიად განსხვავებული საკითხი. თუ სავიზიტო ბარათების დიზაინი შეიძლება იყოს ნებისმიერი, მაშინ შინაარსი უნდა იყოს მკაფიო და გასაგები: სახელი, ლოგო, კომპანიის სახელი, ვებგვერდის მისამართი, ფოსტა და საკონტაქტო ნომრები. თუ შეუძლებელია ამ ყველაფრის ერთ პატარა ბარათზე მოთავსება, ან თუ არ თვლით საჭიროდ ნებისმიერი მონაცემის მითითებას, მაშინ შეგიძლიათ გამოტოვოთ ეს, მაგრამ გახსოვდეთ, რომ სავიზიტო ბარათის მთავარი ფუნქციაა კონტაქტის დამყარება. ყველაფერი გააკეთეთ ისე, რომ თქვენი პოტენციური კლიენტი დიდხანს არ იფიქროს როგორ დაუკავშირდეს თქვენ.

რა თქმა უნდა, არ უნდა დავივიწყოთ „მონეტის უკანა მხარე“, ანუ ბარათის უკანა მხარე. ხშირად ეს ნაწილი ცარიელი რჩება ან ინფორმაცია სხვა ენაზე დუბლირებულია. ამასთან, უკანა მხრიდან თავისუფალი ადგილი შეიძლება გამოყენებულ იქნეს ბევრად უფრო საინტერესო გზით: მაგალითად, მოათავსეთ იქ ლოზუნგი, ან ციტატა, ან გზავნილი, რომელიც შეიძლება საინტერესო იყოს თქვენი სამიზნე აუდიტორიის წარმომადგენლისთვის. ეს არა მხოლოდ კონტაქტის დამყარებას შეუწყობს ხელს, არამედ დასამახსოვრებელი დამატებითი გასაღებიც იქნება.

თუ გსურთ შეუკვეთოთ სავიზიტო ბარათები, მაგრამ ჯერ არ გადაგიწყვეტიათ, როგორ უნდა გამოიყურებოდეს ისინი და რა უნდა შეიცავდეს მათ – დაგვიკავშირდით და ჩვენ ვპასუხობთ თქვენს ყველა კითხვას დიზაინის და განვითარების ხარჯებთან დაკავშირებით. მერწმუნეთ, სავიზიტო ბარათის შექმნა ProWeb– ით შესაძლებელია!

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top