შექმნა და პოპულარიზაცია ინტერნეტ-პროექტების
ru
ზარის შეკვეთა

პრეს-რელიზის
დაწერა

პრესრელიზი და PR სტატიები

შემთხვევითი არ არის, რომ თანამედროვე სამყაროში დიდი ყურადღება ეთმობა საზოგადოებრივ ურთიერთობებს. ჟურნალისტიკასა და პიარს დიდი ხანია უწოდებენ “მეოთხე სამკვიდროს”, რაც იმას ნიშნავს, რომ ზოგჯერ პრესა წყვეტს ყველაზე რთულ და მოულოდნელ საკითხებს: კვების ღირებულებიდან დაწყებული, პრეზიდენტობის კანდიდატის არჩევისთვის. რაც განსაკუთრებით საინტერესოა, კომპეტენტური პრეს – რელიზების წერა და კარგად სტრუქტურირებული PR– ს შეუძლია ზოგჯერ გავლენა მოახდინოს ბიზნესის განვითარებაზე, ვიდრე მრავალრიცხოვანი ინვესტიციები და სუბსიდიები. რა არის სტატია? რა არის პრესრელიზები? და არსებობს წესები, რომლითაც შეგიძლიათ შექმნათ მაღალი ხარისხის მასალა?

პრესრელიზის ტიპები

საიტის შექმნა

თანამედროვე PR მენეჯმენტში, პრესრელიზების სხვადასხვა სახეობაა. სინამდვილეში, ბევრი მათგანია, მაგრამ ყველაზე ხშირად ექვს მთავარი გამოიყენება სამუშაოში:

საინფორმაციო პრესრელიზი, რომლის საშუალებითაც იგი იგზავნება ნებისმიერი მომსახურების, პროდუქტის, კომპანიის და ა.შ.

1

პრესრელიზის გამოცხადება, რომელიც შეიცავს ინფორმაციას მომავალი მოვლენის შესახებ;

2

საინფორმაციო გამოშვება, რომელიც მოგვითხრობს უკვე დასრულებული მოვლენის შესახებ;

3

სარეკლამო პრესრელიზი ეხებოდა არა მხოლოდ პროდუქტის ან მომსახურების შესახებ ინფორმაციას, არამედ მათ პოპულარიზაციას;

4

თანამდებობის პირთა პრესრელიზი;

5

ე.წ. "თანამედროვე პრესრელიზები", შეიქმნა არა ჩვეულებრივ ტექსტში, არამედ აუდიო, ვიდეო ან სხვა ფორმატით.

6

საზოგადოებასთან ურთიერთობის სპეციალისტი, როგორც წესი, ირჩევს, თუ როგორ უნდა დაწეროს პრეს – რელიზი თავად, რადგან მან იცის ამ სფეროში მუშაობის სპეციფიკა. გარდა ამისა, მასალის შექმნისას უნდა დაიცვან აუხსნელი წესები.

ჩაეწერეთ უფასო კონსულტაციისათვის

ჩვენ დაგიკავშირდებით უახლოეს დროში

რატომ ვართ ჩვენ უკეთესები?

დაწერა პრეს-რელიზის

გამოცდილი სპეციალისტები

ჩვენ ვქმნით ვებ – გვერდებს 2009 წლიდან. ჩვენი გუნდი მოიცავს უმაღლესი დონის ექსპერტებს, რომლებმაც იციან და უყვართ თავიანთი სამუშაო

დაწერა პრეს-რელიზის

ოფიციალური შეთანხმება

სამუშაოს პირობები, მოცულობა და სპეციფიკა. ჩვენი ყველა ვალდებულება ნათლად არის ასახული და ჩაწერილი.

დაწერა პრეს-რელიზის

ყოველთვის კავშირზე

გსურთ დაიწყოთ ახალი პროექტი? გაქვთ კითხვა? ან მიიღეთ ახალი ბიზნეს იდეა? დაგვირეკეთ. ვმუშაობთ სამუშაო დღეებში, არდადეგებსა და შაბათ-კვირას

დაწერა პრეს-რელიზის

ვადების დაცვა

შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ

საიტის შექმნა

პრესრელიზი და PR სტატია: რა განსხვავებაა?

საიტის შექმნა

მედიის მუშაობასთან უშუალო ურთიერთობის გარეშე, ძნელია დაუყოვნებლივი გაგება, თუ როგორ განსხვავდება PR სტატია ზოგადად პრეს-რელიზისაგან. ზოგადად, განსხვავება მხოლოდ იმ აუდიტორიაში მდგომარეობს, რომლისთვისაც შექმნილია მასალა. თუ PR სტატია განკუთვნილია ფართო საზოგადოებისთვის, რომელიც დაწერილია კომპანიის პოტენციური და რეალური კლიენტებისთვის, მაშინ პრესრელიზის მიზანია მედიის წარმომადგენლებისთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება. შედეგად, ინფორმაციული შემთხვევა, როგორც ექსპერტები ამბობენ, ანუ დაუყოვნებლივ აღწერილი მოვლენა ჟურნალისტებისთვის იმდენად საინტერესო უნდა გამოიყურებოდეს, რომ მათ უბრალოდ არ შეუძლიათ ამის უგულებელყოფა.

სწორედ ამიტომ, პრესრელიზის შექმნა საზოგადოებრივ ურთიერთობათა სპეციალისტის საუკეთესო არჩევანია. აქ მრავალი პატარა ნიუანსია: ტერმინოლოგიიდან დაწყებული ინფორმაციის წარდგენამდე და ტექსტის დიზაინი. თუ დოკუმენტი დაწერილი გაუნათლებელია, თუ მასთან მუშაობა არ არის მიზანშეწონილი, ის უგულებელყოფილი იქნება, და თქვენ არამარტო თქვენს დროს ხარჯავთ, არამედ გამოგრჩებათ შესანიშნავი შესაძლებლობა შექმნათ თქვენი კომპანიისთვის რეკლამირების შექმნა.

 

პრესრელიზში წერის სახელმძღვანელო მითითებები

 

მთავარი სირთულე, რა თქმა უნდა, ინფორმაციის პრეზენტაციის ფორმატია. აუცილებელია შეადგინოთ თქვენი ხელთ არსებული ინფორმაცია ისე, რომ წარმოგიდგინოთ ყველაზე საინტერესო და მიმზიდველი თვისებები. ამ შემთხვევაში, ტექსტი რაც შეიძლება პატარა უნდა იყოს. სინამდვილეში, პრესრელიზების შედგენა გარკვეულწილად მოგეხსენებათ ტვიტერს: თქვენ უნდა მოერგოთ ინფორმაციის მაქსიმალურ რაოდენობას სიმბოლოების მოცემულ რიცხვში. საჭიროების შემთხვევაში, დამატებითი ინფორმაცია მოცემულია სხვა პიარ დოკუმენტებში: ფაქტ-სიები და მონაცემები.

რეგისტრაციისთვის გარკვეული მოთხოვნები არსებობს:

  • ტექსტი უნდა იყოს აკრეფილი Times New Roman;
  • პინის ზომა – 12-14;
  • ხაზის ინტერვალი – 1.5;
  • A-4 ფორმატის გვერდი.

რეკომენდებულია ფართო ზღვრების დატოვება, რომელზეც ჟურნალისტი აღნიშნავს. პრესრელიზის მაქსიმალური სიგრძე არის ერთი გვერდი.

ProWeb ინტერნეტ პროექტების სტუდია უზრუნველყოფს პროფესიონალურ წერს და პრესრელიზების დაუყოვნებლივ განთავსებას. ჩვენმა პიარ სპეციალისტებმა და პიარ მენეჯერებმა იციან, თუ როგორ უნდა შეადგინონ მართლაც მიმზიდველი მასალა, რომელიც შექმნილია ყველა მოთხოვნის შესაბამისად. ჩვენ ასევე გთავაზობთ სტატიების პროფესიონალურ წერა ნებისმიერ თემას. ინტერნეტ – პროექტების ProWeb სტუდიასთან დაკავშირებისას, შეგიძლიათ დარწმუნებული იყოთ წარმატების მიღწევაში!

რას ფიქრობს მომხმარებელი ჩვენზე

Top