გეოკონტექსტური რეკლამა
პროდუქტის განთავსება
ონლაინ ტიპის რეკლამირების ეს სახეობა მუშაობს შერჩევით, ზუსტად ფოკუსირდება მიზნობრივ აუდიტორიაზე. კონტექსტური რეკლამა ფოკუსირებულია მომხმარებელთა მოთხოვნებზე. ამ შემთხვევაში, მოთხოვნის თემატიკა მნიშვნელოვანია, პოტენციური კლიენტის ინტერესის სფერო. მაგალითად, მომხმარებელს სურს შეიძინოს კონკრეტული მოდელის ყავის აპარატი. შინაარსობრივი რეკლამა დაგეხმარებათ პირველი გახდეთ, ვინც მას ამ კონკრეტულ პროდუქტს შესთავაზებთ. ექსპერტები ადასტურებენ, რომ ინტერნეტით რეკლამირება გულისხმობს მომხმარებელთა სტაბილური გადინების ადგილს.
ეს არის მასალების განთავსება სპეციალურ საიტებზე - სარეკლამო საიტებზე. მრავალი თვალსაზრისით, ამ ტიპის სარეკლამო რგოლს ემსგავსება მედიაში მუშაობას, მაგრამ ისეთი დეტალები, როგორიცაა ბანერებში ჰიპერბმულის არსებობა, ანიმაცია და თუნდაც ბანერიდან დარეკვის შესაძლებლობა (ე.წ. WOW ზარი) ამგვარ რეკლამას უფრო ეფექტურს გახდის. როგორც წესი, ბანერის რეკლამას იყენებენ ასეთი პოპულარობისთვის.
ფარული რეკლამის ერთ – ერთი ყველაზე ეფექტური სახეობა ინტერნეტში. მისი არსი იმაში მდგომარეობს იმაში, რომ ფილმების, წიგნების, ვიდეო თამაშების, მუსიკალური ვიდეორგოლის და ა.შ., გმირები იყენებენ კონკრეტული კომპანიის ლოგოთი. მაგალითად, სტივენ სპილბერგის ფილმში "Alien" არის ეპიზოდი: E. T.- ს ტკბილეულს "Reese's Pieces" სთავაზობენ და ის მათ წინააღმდეგობას ვერ გაუწევს. ფილმის გამოქვეყნებიდან რამდენიმე თვის შემდეგ, მწარმოებელმა კომპანიამ გაყიდვები 70% -ით გადახტა, ხოლო Reese's Pieces- ის ტკბილეულის შემადგენლობაში შევიდნენ ამერიკელი თინეიჯერების ე.წ. "ოცნების მენიუ".
ინტერნეტში ეს რეკლამა ბელორუსში უკვე კარგავს თავის აქტუალობას, თუმცა ზოგი კომპანია კიდევ აგრძელებს მის გამოყენებას, არ სურს შეაფასოს იგი. ამ შემთხვევაში, პოტენციური მომხმარებელი იღებს შეტყობინებას აქციების, ახალი ჩამოსვლისა და შესანიშნავი შეთავაზებების შესახებ. მაგალითად, თუ თქვენ გჭირდებათ ინტერნეტ მაღაზიის რეკლამირება, რომელიც ახლახან დაიწყო მუშაობა, ან გსურთ თქვენს საიტზე ახალი მომხმარებლების მოზიდვა, შეგიძლიათ გამოიყენოთ საფოსტო საფოსტო სია და ამით მომხმარებლებს აცნობოთ მომავალი აქციების შესახებ.
ონლაინ სარეკლამო ბაზარი მუდმივად მოძრაობს და დღეს ბევრი სხვა საინტერესო და ეფექტური გზა არსებობს. მაგალითად, თანამედროვე მარკეტინგის წარმომადგენლები ეყრდნობიან აუდიო რეკლამას - ბოლოდროინდელი ფენომენი, რომლის არსია მუსიკალურ საიტზე აუდიო კლიპის დაკვრა. სეოს პოპულარობა კარგად მუშაობს, სოციალურ მედიაში რეკლამა არანაკლებ ეფექტურია.
გამოცდილი სპეციალისტები
ჩვენ ვქმნით ვებ – გვერდებს 2009 წლიდან. ჩვენი გუნდი მოიცავს უმაღლესი დონის ექსპერტებს, რომლებმაც იციან და უყვართ თავიანთი სამუშაო
ოფიციალური შეთანხმება
სამუშაოს პირობები, მოცულობა და სპეციფიკა. ჩვენი ყველა ვალდებულება ნათლად არის ასახული და ჩაწერილი.
ყოველთვის კავშირზე
გსურთ დაიწყოთ ახალი პროექტი? გაქვთ კითხვა? ან მიიღეთ ახალი ბიზნეს იდეა? დაგვირეკეთ. ვმუშაობთ სამუშაო დღეებში, არდადეგებსა და შაბათ-კვირას
ვადების დაცვა
შეფერხება არ არის. ჩვენ ვაფორმებთ ხელშეკრულებას, რომელიც მიუთითებს სამუშაოს თავის დროზე ჩაბარებას. თქვენ მიიღებთ ზუსტად იმას, რაც ბრძანეთ – ზუსტად მაშინ, როდესაც დაგეგმეთ
"ОАО" კუზლიმატმა მადლობას უხდის ინტერნეტპროექტის სტუდია "Proweb" - ს ჩვენი კომპანიის საიტის შექმნისთვის.
ჩვენთან ერთად მუშაობდნენ კომპეტენტური სპეციალისტები, რომლებიც სწრაფად გამოეხმაურნენ და გაითვალისწინეს საიტის განვითარების სურვილები. მათ შეარჩიეს საიტის დიზაინი, შეადგინეს მისი სტრუქტურა. ჩვენ მოვათავსეთ საჭირო ინფორმაცია, დავამთავრეთ ჩვენთვის საჭირო ფუნქციები (ონლაინ კონსულტანტი, ელ.ფოსტის უკუკავშირის ფორმა, პერსონალის ანიმაციური კონტაქტები).
სობოტკოვსკი ი.ვ.
ინჟინერი
УП "ბელგიპროლეს" მადლობას ვუხდი კომპანია "ProWeb- ს" ჩვენი საიტის შემუშავებისთვის მუშაობისთვის. ჩვენი თანამშრომლობის დროს, ProWeb- ის სპეციალისტთა გუნდი პასუხისმგებლობით მიუახლოვდა სამუშაოებს და დროულად შეასრულა ყველა ის სურვილი (მხედველობითი ფუნქციის მქონე ვერსია, საიტის ძებნა, მრავალენოვანი, ელექტრონული კომუნიკაციები).
განსაკუთრებული მადლობა მინდა გადავუხადო ადმინისტრაციული პანელის გამოყენებასთან დაკავშირებით სასწავლო კონსულტაციის ჩატარებისთვის.
რადიუკევიჩ ვ.ვ.
დირექტორი
სტუდია ტაქსიდერმი მადლობას უხდის კომპანია "ProWeb" - ს ხელმძღვანელს და თანამშრომლებს ნაყოფიერი თანამშრომლობისთვის. თავდაპირველად, 2006 წელს, ვებგვერდზე მივმართეთ. შემუშავდა საიტი, შემდეგ კი SEO- ს პოპულარიზაციაში. სწრაფად, ჩვენი საიტი გამოჩნდა ძიების შედეგების სათავეში.
2019 წლის ბოლოს, ჩვენ კვლავ მივმართეთ ProWeb- ს, საიტის განახლებისთვის. სტუდიის თანამშრომლებმა ახალი საიტისთვის შესაფერისი დიზაინის შემოთავაზება შესთავაზეს და მოკლე დროში შეთანხმების შემდეგ გააკეთეს ყველა საჭირო სამუშაო. კმაყოფილი ვართ შედეგით.
ფედეროვა გ. ს.
წინა
შემდეგ
ზარის შეკვეთა